תושבים באשדוד דיווחו כי הרגישו את רעידת האדמה בביתם

רעידת אדמה חזקה התרחשה בגבול אירן עיראק, כאשר במוקד הרעש בעוצמה של 6.3 דרגות, גולשים רבים דיווחו כי הרעש הורגש גם בישראל, המכון הגיאופיסי אישר כי אכן הורגשה רעידה קלה בארץ

תושבים בכל הארץ דיווחו הערב כי הרגישו רעידת אדמה, בין השאר דיווחו תושבים בערים אשדוד, רחובות, יבנה, פתח תקווה, ראשון לציון וגני תקווה טענו כי הרגישו ברעש. מוקד הרעש ככל הנראה ברעידת אדמה בצפון-מערב איראן, על הגבול שעם עיראק שעוצמתה 6.3.

בהמשך, המכון הגיאופיסי לישראל אישר כי אכן הורגשו רעידות קלות, אך מסר כי מקורן אינו בשטח ישראל, אלא ברעידת אדמה בעוצמה 6.3 שפקדה באותו זמן את אזור הגבול בין איראן לעיראק. שבעה בני אדם נהרגו בשתי המדינות כתוצאה מהרעידות בגבולן.

רעידת האדמה האחרונה שהורגשה בישראל הייתה לפני כארבעה חודשים אז הורגשה בצפון הארץ סדרת רעשים, שהאחרון בהם היה בסוף חודש יולי, אז הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.2 דרגות, כשהמוקד היה צפון-מזרחית לכנרת, כך נמסר אז מהמכון הגיאופיסי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך