שר הפנים דרעי באשדוד "אנחנו שמחים שלסרי נבחר – הכל בסוף יסתדר"

צפו בתיעוד - יו"ר שס ושר הפנים נאם אמש בחגיגות המפלגה על ההישגים בכל הארץ, כשבנאומו הוא בירך את ראש העיר על הניצחון המתוק, ואת יו"ר מפלגתו המקומית על ההיישג המרשים. בתוך כך המו"מ על כניסה לקואליציה מתקדם בצעדי ענק
שר הפנים דרעי באשדוד "אנחנו שמחים שלסרי נבחר - הכל בסוף יסתדר"

למרות שמפלגתו באשדוד טרם חתמה על הסכם קואליציוני, ולמרות הדיווחים על מתיחות גדולה בין שס אשדוד לבין הנהלת הקואליציה החדשה, יו"ר שס אריה דרעי ששהה אמש באשדוד דיבר בשבחו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

נציגי שס הרבים מכל הארץ הגיעו אמש לאולמי האצולה בעיר על מנת לחגוג את ניצחונם בבחירות לרשויות המקומיות, לאחר שהצליחו להכניס לא פחות מ- 164 נציגים בכל ערי הארץ, הנהלת המפלגה בחרה לחגוג דווקא באשדוד, בעיקר בגלל שהיא מסמלת את הניצחון הגדול של המפלגה בארץ.

מפלגת שס בעיר שזכתה בהישג חסר תקדים והכניסה שישה מנדטים ולמעלה מ- 19,000 קולות טרם נכנסה לקואליציה העירונית, זאת למרות התמיכה הבלתי מסוייגת שלהם בראש העיר, אך הדבר נובע בעיקר מחילוקי דעות שיסתדרו ככל הנראה בקרוב.

עיתונאים שבאו אמש לכנס, ציפו שיו"ר שס ידבר בזעם על ראש העיר הנבחר, אך הופתעו לשמוע אותו משבח את לסרי ואת הניצחון המתוק שלו בבחירות האחרונות, "אנחנו היינו הראשונים לתמוך בראש העיר לסרי שהוא שומר תורה ומצוות, וב"ה ניצחנו ניצחון כפול, גם בראשות וגם במועצה, הכל יסתדר בקרוב" אמר דרעי.

בתוך כך, גורמים במפלגה אומרים הבוקר כי תוך 48 שעות המו"מ עם מפלגת שס יגיע לסיומו, והיא תהיה בקואליציה העירונית עם כל דרישותיה, כך שהשעות הקרובות הם קריטיות עבור המשא ומתן של המפלגה.

צפו בוידאו מנאומו של דרעי בחגיגות הניצחון באשדוד:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך