מכבי אשדוד מגיעה לגן נר

אחרי שלושה ניצחונות חוץ רצופים, מכבי אשדוד/באר טוביה תנסה להיות הקבוצה הראשונה שגוברת בגן נר על הפועל גלבוע/גליל (18:50, STARS5).
שחקני אשדוד מוחאים כפיים
משחק קשה מול גליל עליון

שבוע אחרי שרצף חמשת הניצחונות שלה נעצר בתום דרמה גדולה בהיכל טוטו, חוזרת הערב (ראשון) הפועל גלבוע/גליל לבית החם בגן נר למשחק בית לא פשוט מול מכבי אשדוד/באר טוביה (18:50, שידור משולב בערוץ STARS5, שופטים: כפיר מועלם, עופר מנהיים, דוד קולנגי).

מכבי אשדוד עלתה למאזן 3:3 לאחר ניצחון חוץ 86:92 על עירוני נהריה, במשחק עם שינויי הובלה רבים אותו הכריע פול סטול המצוין עם 30 נקודות ו-11 אסיסטים בדרך לתואר מצטיין המחזור. לנדון מילבורן הוסיף 19 נקודות ו-ווינסטון שפרד קלע 11.

11 מ-12 המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון לקבוצה המארחת. ניצחון החוץ היחיד במשחקים ביניהן מאז עונת 13/14 היה באוקטובר 2016, 75:77 לאשדוד בגן נר עם 23 נקודות של יפתח זיו ו-17 של ג'ייק כהן. "הדולפינים" היו קרובים לניצחון חוץ נוסף על גלבוע/גליל בסיבוב הראשון אשתקד, אבל הם איבדו יתרון 4 בשניות הסיום של הרבע הרביעי ונוצחו 84:77 לאחר הארכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך