הצעיר שזרק ארון מהחלון ונפל מקומה רביעית חזר להכרה

לאחר ימים ארוכים של חוסר ודאות לגבי מצבו של הצעיר, כשהוא היה מורדם ומונשם למשך כל הניתוחים שעבר, אמש הוא התעורר והחל לתקשר עם הסביבה הקרובה אליו
צעיר נפל מקומה רביעית באשדוד - פונה במצב קשה לבית החולים
מטפילם בפצוע

לאחר ימים ארוכים שמצבו של הצעיר היה נחשב קריטי, והוא עבר סדרת ניתוחים מצילי חיים, היום התברר כי חל שיפור משמעותי במצבו הרפואי, הוא התעורר ומתקשר עם רופאיו ומשפחתו, ובכך אחרי ימים ארוכים הוא יצא מסכנת חיים.

כזכור, אברך צעיר נפל מקומה רביעית ברחוב הבעל שם טוב באשדוד, בעת שניסה לזרוק ארון שנשבר מהחלון, אישתו שירדה לבדוק שאין אנשים למטה הודיע לו שהשטח נקי, והוא זרק את הארון ונפל יחד איתו. למקום הוזעקו צוותי רפואה והצלה והעניקו לו טיפול רפואי ראשוני. הוא הועבר לבית החולים אסותא אשדוד כשהוא במצב קשה. משפחתו מבקשת שיתפללו לשלומו.

דניאל בוקובוזה חובש באיחוד הצלה שהגיע בין הראשונים לאירוע סיפר: "לדברי השכנים הצעיר נפל מאדן החלון תוך כדי פינוי רהיטים מהדירה. יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב קשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך