אשדוד בצמרת הערים החכמות בישראל

אשדוד דורגה בציון A המצטיין, מבין 19 רשויות שנבחנו בערים פעילות בכלל התחומים כעיר חכמה שמקיימות ומגלות מעורבות פעילה של חלק ניכר מהמחלקות העירוניות בעשייה ברחבי העיר.
אשדוד - מהערים היעילות של ישראל
צילום: מייק אדרי

הישג מכובד מאוד לעיר אשדוד, היא בצמרת הערים החכמות בישראל. למעשה היא מדורגת במקום השני אחרי ת"א.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי התייחס לנתון:
בכנס ערים חכמות שהתקיים במרכז הבינתחומי בהרצליה אשדוד דורגה מיד אחרי תל אביב ומוצבת בצמרת הערים החכמות בישראל.
המדד בדק את הטכנולוגיה והנגישות של הרשויות במגוון נושאים, תוך בדיקת תפקודן של המחלקות העירוניות. המשמעויות הנוספות הינן שהשירות לתושב הינו יעיל, מהיר ומקצועי יותר ובכך גם משדרג את איכות החיים של התושב"

במהלך הכנס שהתקיים, נחשף כי תל אביב קיבלה את הדירוג הגבוה A+ ומיד אחריה דורגה אשדוד בציון A המצטיין, מבין 19 רשויות שנבחנו בערים פעילות בכלל התחומים כעיר חכמה ומקיימת ומגלות מעורבות פעילה של חלק ניכר מהמחלקות העירוניות בעשייה ברחבי העיר.

המחקר בחן את השילוב של ניהול, אסטרטגיה וקיימות עירונית, תוך בחינת התאמתן לעולם של חדשנות וטכנולוגיה. החוקרים אף שילבו במחקרם את יעדי הפיתוח הגלובליים של האו"ם ובדקו 41 תחומים, ומצאו שבבואן להפוך את הערים לחכמות, מתמקדות העיריות בביטחון אישי, תחבורה ואנרגיה.

ראש העיר לסרי הוסיף : ״אשדוד נחשבת היום למובילה בתחום התחבורה החכמה ובשבוע שעבר הציגה בברצלונה, בכנס הגדול בעולם, את פרויקט תחבורה ירוקה הנחשב כיום למודל המוביל בישראל בנושא תחבורה חכמה.
אשדוד תמשיך להיות עיר מצטיינת בכלל התחומים ובהם גם תחום הטכנולוגיה ותחום הדיגיטלי!
אכן גאווה עצומה לכולנו!״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך