יש קואליציה: הסכם קואליציוני מפתיע נחתם עם מס' מפלגות באשדוד

כפי שנחשף הבוקר (רביעי) ברדיו 'אשדוד אונליין' המגעים הבשילו לכדי חתימה, שמעון כצנלסון והלביאות חתמו על ההסכם הקואליציוני ויצטרפו ל'יהדות התורה', נכט, בוטראשוילי ואשדוד בתנופה, כל הפרטים בכתבה המלאה
יש קואליציה: הסכם קואליציוני מפתיע נחתם עם מס' מפלגות באשדוד

לאחר הפרסום הבוקר בתכניתו של שי מלול ברדיו 'אשדוד אונליין' על השיחות המתקדמות, הפתעה נעימה נרשמה הערב (רביעי) לאחר שמפלגת אשדוד ביחד, בראשות שמעון כצנלסון חתמה על הסכם כניסה לקואליציה העירונית, בראשותו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

שמעון כצנלסון ורשימתו 'אשדוד ביחד' חתמו עם יחיאל לסרי על הסכם כניסה לקואליציה העירונית, כשהם יקבלו לידיהם את תפקיד סגן ראש העיר בשכר, יו"ר ועדת בניין ערים הנחשק (תכנון ובניה), תיק הקליטה, החברה העירונית חפ"א, מנהל תפעול והחברה העירונית לתיירות.

חוץ מכצנלסון גם מפלגת 'הלביאות' בראשות שרון מארק חתמה על ההסכם הקואליציוני, כאשר יושבת ראש המפלגה תקבל את סגנות ראש העיר למשך שנתיים וחצי, חוץ מזה קיבלה מארק את האחריות על הצהרונים וגני הילדים בלבד מתוך תיק החינוך שישאר בידי ראש העיר העיר ד"ר לסרי.

יתרה מכך מפלגתה תחזיק גם בתפקיד יו"ר הועדה לאיכות הסביבה, תיק התעשייה, ההיי-טק וכן תיק התעסוקה.

שני המפלגות הללו שמחזיקות יחד בשמונה מנדטים מצטרפות ל'יהדות התורה' (4), אלי נכט יו"ר עתיד אשדוד (2), משה בוטראשוילי(1), וכמובן מפלגתו של ראש העיר 'אשדוד בתנופה'(2), יחד הם מהווים גוש של 17 מנדטים מתוך 29, ובכך הם נחשבים לקואליציה עם רוב.

מפלגה נוספת לה נשמרו התיקים שדרשה, אך עדיין לא הגיעו איתה לסיכום, היא מפלגת שס בראשותו של אבי אמסלם, שנחשבת לגדולה במועצה כמו זו של כצנלסון, שאיתה המו"מ מעט תקועה, אך ככל הנראה הדברים יסתדרו בהמשך והיא תהיה בקואליציה בקרוב מאוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך