נמל אשדוד חוגג 53 שנים להקמתו

ב- 31 ביולי 1961, הניח נשיא המדינה יצחק בן צבי את אבן הפינה לנמל והוא הושק באופן רשמי ב- 21 בנובמבר 1965. האוניה הראשונה שעגנה בנמל אשדוד הייתה האוניה השבדית וינגאלנד עם מטען של 3,000 טון סוכר.
עובדי נמל אשדוד מגישים תביעות אישיות נגד הנהלת הנמל
נמל אשדוד.

נמל אשדוד ציין ביום רביעי את יום הקמתו  ה- 53. באי הנמל ולקוחותיו זכו לברכת המנכ"ל יצחק בלומנטל אשר הגיע לשערי הנמל  וחילק שי . הנמל לבש חג וקושט במגוון תצורות של בלונים.

גם לנמל מגיעים בלונים…

ב- 31 ביולי 1961, הניח נשיא המדינה יצחק בן צבי את אבן הפינה לנמל והוא הושק באופן רשמי ב- 21 בנובמבר 1965. בפברואר 2005 נולד נמל אשדוד מחדש, בחסות הרפורמה בנמלי הים. בנמל מועסקים כיום כ- 1,367 עובדים.

באי הנמל ולקוחותיו זכו לברכת המנכ"ל יצחק בלומנטל אשר הגיע לשערי הנמל וחילק שי .

האוניה הראשונה שעגנה בנמל אשדוד הייתה האוניה השבדית וינגאלנד עם מטען של 3,000 טון סוכר, התחלה מתוקה. האוניה "מלטיאן" היא הראשונה שהוטענה בנמל, בכ- 55,000 תיבות פרי הדר לייצוא. כיום משמש נמל אשדוד כנמל מקצועי, מתקדם וכשער הכלכלי המוביל של ישראל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך