החכי"ם תוקפים: "האם גוון עור אחר גורם לשוטרים לנהוג באלימות?"

לאחר פרסום התיעוד על תקיפת הנער ממוצא אתיופי, ע"י שוטרים בבית הספר מפתן באשדוד, הפוליטיקאים תוקפים את המשטרה
תיעוד קשה: שוטרים מכים נער אתיופי בן 15 באחד מבתי הספר בעיר

אמש פרסמנו תיעוד מיוחד שפורסם בערוץ "כאן 11" ‏בו נצפו שוטרים מעכבים באלימות נער בן 15 ממוצא אתיופי בבית הספר מפתן באשדוד, והתגובות לתיעוד לא איחרו להגיע.

‏ח"כ אילן גילאון בתגובה לתיעוד שפורסם בכאן חדשות על הנער שהוכה על ידי שוטרים באשדוד "מה שווה ששרת המשפטים ונשיא המדינה סוגרים תיקים של נערים ממוצא אתיופי לרגל חג הסיגד, כשהמשטרה, בתצוגת מופת של גזענות דואגת לפתוח חדשים. השוטרים האלו אינם ראויים"

‏ח"כ פנינה תמנו שטה בתגובה לתיעוד שפורסם בכאן חדשות על הנער שהוכה על ידי שוטרים באשדוד: "נדמה שמשטרת ישראל לא למדה דבר מהשנים האחרונות. זאת התעללות של ממש בחסות החוק בחלשים ביותר. אזום דיון דחוף בנושא בוועדה לזכויות הילד".

ח״כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני) הגיבה לתקיפת הנער יוצא אתיופיה: ״המקרה של תקיפת הנער יוצא אתיופיה בעיצומו של חג הסיגד הוא בלתי נתפס. עוד עדות לכך שלא מספיק רק לברך עדה ביום חגה, אלא חייבים להמשיך להיאבק בגזענות ובאלימות השוטרים כנגד כל מי שהם מגדירים כ״אחרים״ בחברה שלנו – עולים, אזרחים ערבים, בני אדם כהי עור ועוד. מה עובר בראש לשוטרים התוקפים תלמיד בית ספר באלימות קשה כל כך? האם מוצא, גוון העור , מבטא או לאום ״שונים״ מפעילים אצלם יצרי תוקפנות אלימים במיוחד? אם ככה, אנחנו, הישראלים שבאו לכאן מכל קצוות תבל ננצאים בבעיה אמיתית. המשטרה חייבת לעשות טיפול שורש לתופעה המחרידה הזאת״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך