המו"מ הקואליציוני – אבי אמסלם "אני מתנהל רק מול ד"ר יחיאל לסרי"

בראיון מיוחד שערך מ"מ ראש העיר אבי אמסלם ברדיו 'אשדוד אונליין' הוא סיפר על המשא ומתן הקואליציוני, וניסה להפריך את השמועות סביב הדרישות הקשות של מפלגתו
דיון סוער על מחאת השבת עם אבי אמסלם - חבר המועצה מטעם ש"ס

השיח סביב הקשיים במשא ומתן הקואליציוני בין המפלגות שתמכו בראש העיר וגם אלה שלא, לבין מנהלי המו"מ מטעמו של ראש העיר נמצא בערפל, כאשר מלבד המפלגות 'יהדות התורה' (4) וזו של בוטראשוילי (1) שתמכו בראש העיר וקרובים לחתימה על ההסכם, גם מפלגתו של אלי נכט (2) קרובה לחתימה, ויחד עם מפלגת אשדוד בתנופה הם מהווים גוש של 9 מתוך 29 מנדטים.

על פי הפרסומים האחרונים מי שמערים קשיים רבים במשא ומתן הוא אבי אמסלם יו"ר מפלגת שס באשדוד שזכתה בלא פחות מ- 6 מנדטים, לצורך הבנה כיצד המו"מ מתקדם, שוחח אמסלם עם המגיש שי מלול בתכנית הבוקר של רדיו 'אשדוד אונליין'.

אמסלם הפריך את השמועות וטען "אני לא יודע מה כולם מדברים, בכלל עוד לא ישבנו למו"מ, אנחנו תמכנו בלסרי ואנחנו רואים בנו ובו כגוש אחד", אמסלם התייחס למנהלי המו"מ ואמר "אנחנו מכירים את ד"ר יחיאל לסרי, בו תמכנו ומולו אנחנו מנהלים את המשא ומתן".

לסיום, הבטיח אמסלם שמפלגתו תתמוך בלסרי כל עוד הוא ראש העיר, וכמובן שהוא אינו מתנגד לקואליציה רחבה ככל האפשר.

צפו בשידור התכנית ברדיו אשדוד אונליין לייב:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך