בזכות הפרסום ב"אשדוד אונליין" – ביתה של האם ו-4 ילדיה ישופץ

הפרסום היום על האם חד ההורית וילדיה שגרים בבית של עמיגור בתנאים לא אנושיים, "באשדוד אונליין", עורר הדים רבים. מעמיגור נמסר: "השיפוץ ייעשה בימים הקרובים".
אם וארבעת ילדיה גרים בתנאים לא אנושיים
המטבח בבית המשפחה. ישופץ.

בשורה לא' אם חד הורית שחיה עם 4 ילדיה, באשדוד, בבית של "עמיגור" בתנאים לא אנושיים כמעט. עמיגור הודיעה היום לאשדוד אונליין: "נשפץ את הבית וכבר בקרוב".

ככה לא חיים

סיפורה של האם פורסם "באשדוד אונליין". האם היא נכה וחיה מקצבה חודשית וידה אינה משגת לשפץ, בוודאי לדברים אחרים והיא וילדיה חיים בתנאים קשים מאוד. הפרסום ואיתו הפנייה לעמיגור הביאו לפיתרון.

המטבח ההרוס.

מחברת עמיגור נמסר: "אנחנו מכירים את המקרה. התיק של א' מוכן  כבר לשיפוץ למטבח לשירותים, לתיקוני טיח והתריסים. התיק יועבר לוועדה של משרד השיכון. למרות שיש לה חוב גדול של 33 אלף שקלים כי היא לא משלמת את השכירות, השיפוץ ייעשה בימים הקרובים. בנוסף חסרים מסמכים שיבקשנו ממנה ולמרות זאת נפנה בדחיפות עליונה לקדם את העניין, בגלל שהמצב קשה אנחנו כל הזמן במעקב על הדירה".

החורף רק יקשה את המצב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך