אם וארבעת ילדיה גרים בתנאים לא אנושיים

באחת הרשתות החברתיות בעיר פרסמו את סיפורה העצוב של האם, א' נכה המקבלת קצבה מהביטוח הלאומי. הפרסום עורר הדים רבים. היא זקוקה לכל עזרה, אבל מעל לכל שיפוץ הדירה לפני החורף.
אם וארבעת ילדיה גרים בתנאים לא אנושיים

אם מאשדוד זקוקה לעזרה בדחיפות.

א' אם נכה, חד הורית ל-4 ילדים שגרה באשדוד זקוקה מהר לשיפוץ דירתה. היא חיה בתנאים לא אנושיים, מחפירים  והגעת החורף רק מקשה עוד יותר על התנאים.

ככה לא חיים

באחת הרשתות החברתיות בעיר פורסם: "הדירה אשר מקנה להם קורת גג, אינה גדולה וגם אינה מרווחת, ועם המצב אא מאשדוד והילדים משלימים, הם משלימים עם הרטיבות ועובש הניכרים בפינות ביתם. הם משלימים עם מצבה של הדירה ואנחנו חייבים לזעוק את צעקתם".

המטבח בבית המשפחה

א' מתקיימת מקצבת אבטחת הכנסה ונכות. אין ביכולתה לשפץ את הביתה והילדים, חלקם קטנים מאוד, חיים בתנאים שלא תואמים אף ילד או אדם. עכשיו עם בוא החורף, העניין הופך לקשה יותר, בגלל גשם וקור שנכנסים דרך התריסים שרובם שבורים.האם זקוקה לכל עזרה כולל קיומית, אבל תחילה השיפוץ הוא בעדיפות עליונה.

החורף רק יקשה על המצב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך