"הגנב היה שם לבד עם ילד בן שמונה ותינוק – זה יכל להיגמר אחרת"

בראיון מיוחד שערכנו עם האבא שביתו נפרץ כשילדיו היו בתוך הבית לבדם למשך מס' דקות, הוא מגולל את השתלשלות העניינים ומספר על הרגעים הדרמטים, ולא שוכח להעביר מסר חשוב להורים
פריצה

אירוע חמור התרחש ביום חמישי האחרון ברחוב הראשונים שברובע א', לאחר שתושב העיר המתגורר במקום הניח את שני ילדיו, בן השמונה ובן התשעה חודשים בחדר השינה שבבית וירד להביא משהו ששכח ברכב "סגרתי את הדלת ובכוונה לא נעלתי אותה כי סה"כ כל הסיפור היה שבע דקות" סיפר האבא אלכס בראיון לאתר 'אשדוד אונליין".

"כשחזרתי ראיצי שהדלת נשארה קצת פתוחה ואני זכרתי שסגרתי אותה, פתחתי את הדלת וראיתי גנב שנכנס לבית והחל לחטט בתיק של אישתי, שהייתה באותו הזמן בעבודה, והילדים הקטנים למרבה המזל נשארו בחדר השינה, מיד שאלתי אותו מי הוא ומה עושה כאן, הוא אמר טעות טעות, אבל לא ויתרתי" מגולל אלכס את השתלשלות העניינים.

"תפסתי אותו במשך דקות ארוכות, תוך כדי שהוא מתעמת איתי הזמנתי משטרה שהגיעה למקום מהר ועצרה אותו, אחר כך הגיעו למום שוטרי מז"פ שלקחו את טביעות האצבע שלו, כי למיטב הבנתי מדובר במישהו שעושה את זה באופן שיטתי, הוא מנסה לפתוח דלתות וזו שפתוחה ולא נעולה הוא נכנס אליה".

לסיום מספר אלכס "אני כמובח שיותר לא אשאיר את ילדיי אפילו דקה לבד, למרות שהם היו ישנים, וסך הכל ירדתי להביא משהו ששכחתי ברכב, אבל צריך להיזהר כי זה הפך לשיטה, הבנתי מהשוטרים שמס' ימים לפני שזה קרה לי נשדדה קשישה בביתה סמוך אליי, ככה שצריך להיזהר ותמיד לנעול את הדלת".

על פי גורם במשטרה הוארך מעצרו של הפורץ במס' ימים לאחר שנחשד במקרים דומים בעבר מהם הצליח לברוח מבלי שיתפסו אותו, אם כי הפעם לא הלך לו והוא נעצר לאחר שנתפס על חם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך