צו הריסה למבנה שנבנה בניגוד לחוק

השבוע יושם צו הריסה מינהלי לאחר שמבצעי החריגה החליטו להרוס החריגות בעצמם. השטח חזר למרחב הציבורי.

צו הריסה מינהלי שנתלה על אחד מקירות החריגה, שנבנו בניגוד לחוק וללא היתרים, מומש השבוע במלואו והשטח הציבורי שנגזל מיתר דיירי הבניין שב לקדמותו. היה זה לאחר שבעלי החריגה החליטו להרוס בעצמם את החריגה ולהימנע מהתנהלות משפטית שבודאי היתה עולה להם הרבה יותר.

"אנו לא מתכוונים לעבור לסדר היום ובכל מקום שנמצא כי בוצעו חריגות בנייה, אנו נתערב בכל הכלים על מנת להשיב את המרחב לציבור" אומרים באגף רישוי ופיקוח על הבנייה ומזכירים את המדיניות העירונית בנדון.

החריגה הפעם היתה באחד מאזורי העיר, כאשר אחד הדיירים החליט לסגור את המרחב הציבורי התחום בעמודי הבניין שבקומת הקרקע, מבלי שקיבל על כך היתרים כחוק. "מרגע שזיהינו את החריגה הוצאנו צו הריסה מינהלי, אותו הדבקנו במקומות בולטים והתרנו בפני האחראים לכך על ביצוע החריגה ומשמעויותיו" מסבירים בפיקוח על הבניה ומציינים כי מדובר בסגירת קומת עמודים וב"השתלטות" על שטח של כ-30 מ"ר.

השבוע בוצעה ההריסה באופן עצמאי והשטח הוחזר לדיירים, אשר הביעו שמחה על התערבותה היעילה של העירייה והשבת המרחב הציבורי לידיהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך