משדרגים את הטכנולוגיות בנחל לכיש

עיריית אשדוד תמשיך ותשקיע בטכנולוגיות חכמות בנחל לכיש. בתכנון תוספת של חיישנים נוספים, הרחבת מערך הסנסורים אשר יעבירו התראות על מצב הנחל. החלטה הגיעה לאחר שעיריית אשדוד הצליחה לטפל בשני משברים גדולים שהיו בחודש האחרון בנחל.
משדרגים את הטכנולוגיות בנחל לכיש

עיריית אשדוד תמשיך ותשקיע בטכנולוגיות חכמות בנחל לכיש ובעקבות כך ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי הנחה את יעקב פלאצי , מנהל האגף איכות הסביבה בעיריית אשדוד, להוסיף ולשדרג את מערך ההתראה הטכנולוגית בנחל ולבנות תוכנית לתוספת של חיישנים נוספים, הרחבת מערך הסנסורים אשר יעבירו התראות על מצב הנחל ויכללו פרמטרים נוספים וחשובים במטרה לקבל את התמונה המלאה

המטרה היא לשדרג את השמירה על הנחל ולקבל מערך שליטה ובקרה רחב יותר לאורך כל ימות השנה וכן קבלת התראות נוספות אשר יאפשרו הערכות מוקדמת לכל תרחיש/ תקלה שתגיע .

במקביל תרכוש עיריית אשדוד מכשירי מדידה ידניים לביצוע מדידות בעוד פרמטרים נוספים.

כאמור ההחלטה הגיעה לאחר שעיריית אשדוד הצליחה לטפל בשני משברים גדולים שהיו בחודש האחרון בנחל וגם הצילה כמות דגים עצומה בזכות הפעלת מערכות טכנולוגיות אשר הביאו לזיהוי מוקדם של הבעיה וקבלת החלטות מהירה ומקצועית .הטיפול זכה גם לשבחים עלידי גורמי מקצוע שביקשו ללמוד את המודל של אשדוד בטיפול בנחל .

מצב הנחל טוב מאוד נכון להיום ,רמת חמצן גבוהה מאוד. במהלך הטיפול בנחל נוכחו כל הצוותים המטפלים לראות את כמות הדגה העצומה שיש בנחל וכוללת סוג שלא היה ידוע על קיומו בנחל כמו דג הלברק שהצטרף לדג הבורי, דג האמנון צלופחים ושפמנונים .

הנחל נמצא במצב מעולה לאורך כל השנה וההוכחה לכך הינה כמות הדגה הרבה הקיימת לאורך כל הנחל וכמות עצומה של דגיגים שנצפתה בנחל וזאת הודות לטיפול השוטף לאורך כל השנה של עיריית אשדוד, מילוני דגיגונים ניצלו בנוסף לדגה הרבה שיש כיום בנחל .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך