מפחיד: גנב פרץ לבית באשדוד בו שהו לבד ילדים קטנים

פריצה של גנב לדירה באשדוד ביום חמישי האחרון יכלה להסתיים באסון, אם רק היה מבחין בילדים הטנים ששהו בבית שניות לפני שנתפס על חם. שימו לב, דלת הבית שלא ננעלה אלא רק נסגרה גרמה לפורץ להיכנס
פריצה

אירוע לא פשוט התרחש באשדוד בסוף השבוע האחרון, לאחר דיווח שהתקבל במשטרה אודות גנב שמתעמת עם בעל דירה בעיר לאחר שזה נתפס על חם בביתו, כוחות משטרה שהוזעקו לזירה עצרו את הגנב והוא נעצר והובא בפני שופט שהאריך את מעצרו.

הכל החל לאחר שאב המשפחה יצא למשך מס' דק' מהבית והשאיר את הדלת לא נעולה, כאשר ילדיו הקטנים שהו בבית לבדם. לאחר רגעים ספורים פתח את הדלת גנב לאחר שניסה לבדוק מס' דלתות קודם לכן, הפורץ התגנב פנימה בקלילות והחל לחפש אחר חפצים יקרי ערך.

במשך דק' אחדות שהה הגנב במקום כשהוא אינו מבחין בילדים הקטנים שנמצאים באותה העת בבית, אך אב המשפחה שחזר לדירה והפתיע אותו החל להתעמת איתו, תוך כדי שהוא מזמין משטרה שהזיעה במהירות למקום.

החשוד נעצר והובא להארכת מעצרו, כאשר הפרקליטות צפויה להגיש נגדו כתב אישום, נוכח הראיות החותכות שיש נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך