"ההגנה" ניצחה ברחובות

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד ניצחה בחוץ את מכבי רחובות 24:28. משחק ההגנה של הקבוצה היה הגורם העקרי לחזרה הביתה עם מלוא הנקודות. המאמן אולג בוטנקו: "רק ההגנה מנצחת".
"ההגנה" ניצחה ברחובות
סטויקוביץ'. עוד הפועה טובה.

זה היה משחק של הגנה. או כמו שאמר המאמן אולג בוטנקו לפני המשחק: "רק ההגנה מנצחת". קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, גברה בחוץ על מכבי רחובות 24:28 ונשארה חזק בתמונת המקום הראשון.

המשחק נפתח בהסתערות של האדומים מאשדוד. עד לדקה ה-8 השוער סטויקוביץ נעל את השער. אבל שחקני רחובות הצליחו לחזור למשחק   ולהשוות בדקה ה-15 ל-7:7. דקות ארוכות התוצאה הייתה מאוזנת, אבל 6 דקות לסיום החמצית אשדוד הצליחה לתוח פער של 3 שערים 11:14.

המחצית השניה נפתחה גם היא בשליטה אשדודית אשר נמשכה לכל אורכה עד לסיום המשחק בתוצאה 24:28 לאשדוד. גאבור לנגהנס היה  מצטיין המשחק עם 7 שערים.

עוד הבקיעו לאשדוד: שי הרשקוביץ 6,  שערים.טל הרשקוביץ 5 שערים, שרון שלם 3 שערים, יותם טל, עמרי קושמרו ויוסי ביטרמן 2 שערים כל אחד. אדיר כהן ודור קלדרון שער 1 כל אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך