אכיפה מוגברת בחופי אשדוד

הקיץ כבר בפתח. חופי הרחצה פתוחים לקהל וציבור המתרחצים מנצל כל רגע פנוי לרחצה בים. גלי החום שפקדו את ישראל בשבועיים האחרונים הביאו לכך שרבים בחרו לבלות את השעות החמות בחופי הזהב של אשדוד, בעיקר בסופי השבוע, ואלפי מתרחצים נראים מבלים, משתכשכים במים ונהנים מחופי הים. הם נהנו במיוחד ממדיניות האכיפה שעיריית אשדוד מיישמת בחופי הרחצה, אכיפה המבטיחה להם חופים נקיים, שקטים ובטוחים, כיאה לאתרי נופש ובילוי.

המציאות החדשה הזאת, שנראה מעתה לכל אורך הקיץ, ובכלל לכל אורך השנה, מהווה עליית מדרגה ברמת השירות שעיריית אשדוד ואגף החופים מציעים למתרחצים ולציבור המבקרים בים. "מעתה נקפיד ליישם את חוק העזר באופן מלא" אומרים בעיריית אשדוד וכבר מציינים כי גורמי האכיפה העירוניים, ובראשם השיטור המשולב, רשמו בשבועיים האחרונים לא מעט דוחות בגין עברות על חוקי העזר.

בשבוע שעבר, ב-16/5/15, בוצעה פעילות איכות חיים בחופי אשדוד, במהלכה נרשמו הדוחות הבאים: 23 דוחות בגין נהיגה בחוף, 16 דוחות בגין חניית רכבים על רצועת החוף, 6 דוחות בגין אופנועי ים בקרבת החוף, 15 דוחות בגין החזקת בקבוקי זכוכית בחוף, 6 דוחות בגין החזקת בעל חיים ללא אמצעי בטיחות בחוף ו-21 דוחות בגין רמקולים בחוף. בסה"כ נרשמו 87 דוחות וכן בוצעו 90 שפיכות אלכוהול ומעצר אזרח בגין העלבת עובד ציבור (פקח עירייה). "הפעילות בוצעה בסיוע השיטור העירוני אשדוד, הביטחון העירוני, רשות הטבע וכוחות משטרה נוספים" אומר מר דוד בן שטרית – מנהל השיטור המשולב.

גם בשבוע האחרון בוצעה פעילות אכיפתית מסיבית והפעם נרשמו 71 דו"חות, כדלקמן: 27 דו"חות בגין רכבים על החוף, 3 דו"חות בגין כלבים ללא אמצעי בטיחות, 12 דו"חות בגין רמקולים, 29 דו"חות לטרקטורונים ואופנועים בשלל עבירות וכן זומנו שלושה רוכבים לשימוע ובוצע מעצר של רוכב בגין סיכון חיי אדם ונהיגה ללא רישיון, לאחר מרדף בסיוע מסוק משטרתי שהתחיל באשדוד והסתיים באזור ניצנים. "גם כאן הוכח שיתוף פעולה בין גורמי האכיפה ואלמלא הסיוע של כוחות המשטרה המבצע לא היה מצליח" אומר בן שטרית תוך שהוא מחמיא לכל השותפים בנחישות הפעולה, בהתמדה ובדבקות במשימות.

מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי שיבח אף הוא את עבודת השיטור המשולב וכוחות המשטרה, אשר מבצעים את המדיניות העירונית בנחישות וברגישות, מתוך רצון לאפשר לציבור הנופשים בחוף, סביבה בטוחה ונעימה. בן עדי בירך על היוזמה והחתירה למגע של אנשי האכיפה, בכל החופים ובכל הנושאים הנגזרים מחוק העזר העירוני.

גם מפקד המשטרה סנ"צ נועם שקל התייחס למדיניות העירונית ואמר כי השיקול התכליתי של עבודת גורמי האכיפה היא לאפשר לציבור המתרחצים, למשפחות ולילדים, לבלות בחופי אשדוד בשקט ובבטחה. ובעירייה מברכים על התגובות המחמיאות המתקבלות מציבור המתרחצים והמשפחות שמבקשות בסה"כ להנות ממשאב הטבע הזה ולחזור הביתה בשלום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך