מרגש: עוגת יום ההולדת של מאור מאיר ז"ל

ביום שלישי האחרון קיבל שמעון בן שמעון, שמנהל את "גמ"ח מאור מאיר" על שם בנו שנפטר בגיל 16 בתאונות אופנוע, הודעה מאחת הקונדיטוריות בעיר כי יש לו 10 עוגות לחלק למי שיש להם יום הולדת ולא יכולים להרשות לעצמו. מה שלא ידע בעל הקונדיטוריה, כי זה בדיוק יום ההולדת שאמור היה להיות למאור מאיר ז"ל
מרגש: עוגת יום ההולדת של מאור מאיר ז"ל

אם שמעון בן שמעון היה צריך אישור לזה שבנו מאור מאיר ז"ל מלווה אותו בכל רגע, הוא קיבל אותו ביום שלישי האחרון במלוא הכח והאמונה. בן שמעון מנהל גמ"ח על שם בנו, מאור מאיר ז"ל, שנפטר בגיל 16 בתאונת דרכים. לאחר מותו התגלה עד כמה בנו הצעיר היה נותן מעצמו ומשלו לאחרים, והתגלה כי הוא נותן מתן בסתר לילדים, מוסדות וכל מי שהיה זקוק. הכל בהתנדבות ומכיסו של מאור והוא רק נער. בן שמעון ומשפחתו החליטו לפתוח גמ"ח לזכר הבן ולהמשיך את דרכו, "גמ"ח מאור מאיר ז"ל". הגמ"ח עוזר למשפחות נזקקות, עורך מופעים בחינם לילדים ולמשפחות, מחלק תפילין, ספרי תורה ועוד. הכל לטובת האחרים, שאין ידם משגת, בדיוק כפי שהיה בנו.

אחת מהעוגות שקיבל שמעון בן שמעון לחלק

בשלישי האחרון קיבל שמעון בן שיחת טלפון מבעלי "קונדיטורית דהרי" ברובע ב', נופר ברששת. ברששת הודיע לשמעון בן שמעון כי יש לו 10 עוגות יומולדת, אותן הוא רוצה לתרום לילדים להם יש יום הולדת, ואין להם את האפשרות לקנות עוגה.

שמעון בן שמעון נדהם. יום שלישי ה-13.11, היה בדיוק יום ההולדת של… בנו מאור מאיר ז"ל. מאור היה אמור להיות באותו היום בן 23, מאחר ועברו 8 שנים מאז נפטר. בן שמעון לא האמין שבדיוק ביום הזה מציעים לו לחלק עוגות יומולדת. זה היה עבורו סימן שבנו איתו.

בן שמעוון סיפר בהתרגשות:" אני לא מרגיש שהילד שלי מאור מאיר נפטר. אני מרגיש אותו כל הזמן. הוא חי איתי אבל אני רק לא רואה אותו. אחרי 8 שנים כל אחד זוכר ומזכיר אותו. זה לא רק המשפחה שלנו, זה כל העיר, ממש ככה. איפה שתלך אתה תשמע משהו ששייך למאור מאיר, איזו תמונה, הדלקת נרות, סידור, כל הפעולות של הגמ"ח. בדרך כלל אחרי 8 שנים המשפחה נשארת עם הכאב ורק היא זוכרת. פה כולם זוכרים את הילד המיוחד שהיה מאור מאיר".

בן שמעון חילק את העוגות למשפחות נזקקות והעביר שתי עוגות ליועצת של מקיף ד׳ לשני ילדים שהייתה להם יום הולדת ולא הייתה להם עוגה. אבל את העוגה האמתית הוא נשא בליבו לבנו. בן שמעון: "נופר ברששת לא יכול היה לנחש שלמאור יש באותו היום יום הולדת. דווקא ביום הזה הוא הציע את הצעתו לחלק עוגות? פשוט מדהים. זה סימן ממאור, אין לי ספק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך