היום אתם מקללים את נתניהו, מחר תצביעו לו…

טור אישי: מסתבר שנתניהו קצת יותר אחראי ורציני מיועצי תקשורת למיניהם...

ראש הממשלה בנימין נתניהו, יעבור בשלום את גל הגידופים וההשמצות שהוא חווה בימים אלה ברשתות החברתיות. אוי ואבוי אם ראש הממשלה שלנו יקבל החלטות בגלל פוסט מלא זעם או תגובה שמפיצה ארס ומשפריצה שלוליות של דם לכל עבר.

הציבור הישראלי טעון ועצבני. זה ה-DNA הבסיסי של כולנו, ואין לנו שום כוונה להשתנות. יחד עם זאת, את הרצונות והמהווים נשאיר לתחומים הפרטיים של חיינו, את העניינים היותר מורכבים נשאיר למי שיש לו את הכלים והיכולות לקבל החלטות הרות גורל.

הרי ברור לכם שלנתניהו עדיף ואף רצוי להסלים את המצב הביטחוני ברצועת עזה (ולא רק שם). הרי הוא עומד במוקד הסערה סביב חקירות מורכבות עם תיקים מעל ומתחת לפני הקרקע… מיני-מלחמה מול החמאס "תעלים" את הפרשיות, ותעמיד אותו כגיבור ישראל שנכנס בהנייה וחבריו ומפרק אותם בלי רחמים. אם הייתי יועץ התקשורת של ביבי, זו הייתה ההמלצה שלי – תיכנס בהם בלי רחמים, תכבוש את עזה ותבטיח את מקומך בבית ראש הממשלה ברחוב בלפור עוד עשור לפחות…

מסתבר שנתניהו קצת יותר אחראי ורציני מיועצי תקשורת למיניהם… הוא מקבל החלטות שקולות ונבונות שטובות למדינה ולעם היושב בציון, ולא לו באופן אישי. לא לי ולא לאף אחד מקוראי הטור שלי, יש את בסיס הנתונים האמיתי שמונח בפני ראש הממשלה, שר הביטחון, ראש המוסד, ראש השב"כ והרמטכ"ל. יש כאן עניינים מורכבים ובעלי משמעות מרחיקת לכת בכל קנה מידה, ואם נתניהו מחליט לקבל את הסכם הפסקת האש ולא להבעיר את השטח, הוא עושה זאת לאחר מחשבה וראייה רחבת היקף.

גם ביבי יודע שהמדינה שלנו מורכבת בעיקר מאנשי ימין, וב-50 השנים הקרובות לא נראה לי שהמצב ישתנה. זה אומר שאם נתניהו ישבור ימינה, הוא יהיה אהוב יותר ברחוב הישראלי. לא הכל זה פוליטיקה, ולא משחקים בביטחון המדינה בשביל מנדט או שניים. זה מתאים לשחקני משנה ברמה של ליברמן. נתניהו הוא שחקן פוליטי מהדרג הכי גבוה שיש היום בעולם, הוא זוכה לאהדה והערצה כמעט בכל פינה בגלובוס, והפך את ישראל למקובלת ואהודה בקרב מדינות רבות שבעבר היו בצד השני של המתרס.

חוץ מזה, יש לו חבר קרוב-קרוב שנותן לו גיבוי. קוראים לו דונלד טראמפ. נשיא ארצות הברית ילך עקב לצד אגודל עם נתניהו, וזה גיבוי ששווה לישראל הרבה מאוד, מבחינה כספית, מדינית ובעיקר ביטחונית. טרמאפ יעשה הכל כדי לשמור על ישראל, בעיקר כל עוד ביבי בסביבה. זה טראמפ, לטוב ולרע….

אז לכל אלה שמחרחרים מלחמה ומקללים את נתניהו מבוקר עד ערב, תזכרו שני דברים – נתניהו יודע מה הוא עושה, ומבחן התוצאה הוכיח זאת פעם אחר פעם. דבר שני, רוב הסיכויים שאתם תצביעו עבורו בבחירות הקרובות, כי הוא יודע את העבודה יותר טוב מכולם. פעם זה היה "הערבים נוהרים לקלפיות…". בפעם הבאה ביבי ישלוף שפן מנצח אחר מהכובע…

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך