למרות ההצלחה הרפואית – בעיות כספיות קשות לאסותא

נתון מטריד שהתפרסם ע"י עיתון גלבוס מעיד על כך שבקרוב בית החולים אסותא אשדוד יכנס לבעיות כלכליות ולמינוסים, זאת למרות ההצלחה המקצועית מאז נפתח, באסותא טוענים כי הם לא מכירים את הדו"ח שפורסם
שלט על בניין אסותא אשדוד
אסותא אשדוד.

למרות ההצלחה הגדולה בתחום המקצועי וההישיגים המרשימים של בית החולים אסותא באשדוד, אם לא יהיה שינוי של הדקה התשעים הוא ייקלע לבעיה תזרימית קשה כבר בעוד שבועיים, כשחשבון ההפעלה של בית החולים ייכנס בתחילת חודש דצמבר למינוס כך פרסם היום אתר "גלובס".

מבדיקה מיוחדת שהכינה חברת ייעוץ וראיית החשבון דלויט עבור משרד האוצר ופורסמה ב"כלכליסט" עולה כי האוצר ביקש לבחון את מצבו של בית החולים לאחר שהמדינה השקיעה כמיליארד שקל בהקמתו.

לפי הבדיקה של דלויט עולה כי בסוף 2019 חשבון ההפעלה של בית החולים אסותא אשדוד כבר יהיה במינוס של 169 מיליון שקל. במקביל, חשבון ההקמה ייקלע למינוס ביולי 2019. משמעות הבדיקה היא שבית החולים יזדקק כבר בקרוב לקבלת אשראי, אלא אם כן המדינה תזרים לו כספים נוספים.

מבית החולים נמסר: "משרדי האוצר והבריאות, מכבי ואסותא נמצאים בסיכומים מתקדמים לפתרון מצבו הכספי של בית החולים. אנו לא מכירים את הדו"ח שהתפרסם באתר "גלובס", ויש בו בנוסף לא מעט אי דיוקים. אם נקבל את הדו"ח, נלמד אותו לעומקו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך