חמשת ילדיה של אם חד הורית לא יקפאו יותר בלילה

האם הייתה זקוקה לשמיכות חמות לילדים ולא יכולה הייתה לרכוש. היערכות מהירה דרך הרשת החברתית גייסה להם את כל מה שהיו זקוקים והם ישנו הלילה כשחם להם
נעצר תושב אשדוד בחשד שאנס את בתו בת ה- 6

אין אחד שלא היה לו קר אתמול והתכסה היטב בלילה. עכשיו גם 5 ילדיה של אם חד הורית מאשדוד יוכלו להתחמם בחורף, הודות להרתמות מהירה של תושבי העיר.

ברשת החברתית פורסם פוסט של מכרה של האם כי היא זקוקה בדחיפות לשמיכות חמות עבורה 5 ילדיה. בין היתר נרשם בפוסט: "חברים יקרים, מצווה גדולה, אם חד הורית ל-5 ילדים זקוקה לשמיכות בהקדם,אז אם יש לכם שמיכות במצב טוב,או לסירוגין חדשות ולא בשימוש, בואו נעזור להם לעבור את החורף".

מרגע עליית הפוסט, בתוך כמה שעות בלבד נרתמו רבים מבני ובעיקר בנות העיר ותרמו מכל הבא ליד. כולל בגדים, צעצועים וכמובן שמכיות. לאחר כמה שעות עלה פוסט אחר ובו פסוט תודה לעוזרים: "נשים יקרות וצדקניות. האם קיבלה שפע של שמיכות, בגדים וסל קניות עמוס בכל טוב. היא היתה נרגשת ואסירת תודה. תבורכו על נתינתכן. שפע טוב לכולנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך