התייצבות במצבו של החייל האשדודי שנפצע בפיצוץ האוטובוס

על פי הודעת בית החולים ישנו שיפור במצבו של החייל האשדודי שנפצע מהטיל שפגע באוטובוס החיילים סמוך לרצועת עזה, מצבו מוגדר קשה אך יציב, כאשר ע"פ הדיווחים הוא יצא מכלל סכנה

ביום שני בלילה פרסמנו כי טיל הנ"ט שירה חמאס לעבר אוטובוס החיילים סמוך לרצועת עזה, פגע בחייל בן 19 שפונה לסורוקה במצב קשה. ואילו לאחר מכן התברר כי החייל הוא תושב אשדוד אשר למד בישיבת נווה הרצוג.

מבדיקה שערכנו הבוקר מול מקורבים למשפחת החייל מצבו ממשיך להיות קשה אם כי ישנו שיפור במצבו שמוגדר יציב, והציבור נקרא להתפלל לרפואתו.

מדוברות סורוקה נמסר כי "שיפור קל חל במצבו של החייל שפונה אתמול לסורוקה בעקבות פיצוץ האוטובוס. הוא ממשיך להתאושש מפציעתו הקשה ביחידה לטיפול נמרץ כללי. מצבו יציב".

כזכור ביום שני בערב החייל היה עם עוד חיילים באוטובוס ולמרבה המזל  עשרות מהם ירדו רגעים ספורים לפני כן, בנקודה אחרת. ככל הנראה מחבלי החמאס לא הבחינו בזאת וחשבו שהאוטובס מלא בחיילים וירו טיל נגד טנקים, מתוך כוונה לפגוע בכמה שיותר חיילים. חלקו האחורי של האוטובס נפגע ושם היה החייל שנפגע.

מנווה הרצוג ביקשו: "תלמיד שלנו שנפצע קשה מאוד, מפגיעת הטיל באוטובוס החיילים  מנותח בסורוקה, אנא התפללו לרפואתו השלימה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך