חמאס מתרברב ומאיים: "הנחתנו מכה על ישראל. העברנו מסר אזהרה".

אחד מבכירי חמאס שהתראיין "לכאן חדשות", התרברב על מה שעשו חמאס לישראל ובנוסף העביר גם מסר מאיים לעתיד: "הנחתנו מכה ושינינו את כללי המשחק. העברנו את המסר – עזה היא לא מקום קל". בקרב הציבור בישראל יש ביקורת ואכזבה קשה מהתנהלות ראש הממשלה ושר הביטחון.

מי שחשב שזה סוף הסבבים מול חמאס טועה ומטעה. אתמול פורסמו בחדשות "כאן 11" דבריו של אחד מבכירי החמאס, שמבהיר בדיוק מה חושבים בחמאס על ההסדרה עם ישראל.

על פי אחד מבכירי חמאס  שהתראיין "לכאן חדשות", הוא התרברב על מה שעשו חמאס לישראל והעביר גם מסר מאיים לעתיד: "הנחתנו מכה ושינינו את כללי המשחק. העברנו את המסר – עזה היא לא מקום קל".

בקרב הציבור בישראל יש ביקורת ואכזבה קשה מהתנהלות ראש הממשלה ושר הביטחון. בציבור יש כעס כי מי שקובע את המשוואה הוא חמאס ולא ישראל. אנשי עוטף עזה והדרום מתכוונים בימים אלה לערוך מחאה בכל רחבי הארץ נגד התנהלות הממשלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך