ד"ר לסרי: "נערכים לאפשרות שאשדוד תעמוד במבחן של ירי לכיוון העיר".

ראש העיר קיצר את ביקורו בברצלונה, בכנס ערים חכמות בגלל המצב, ומיד לקח חלק בישיבת הערכת המצב של העירייה, בראשות ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו ומנכ"ל העירייה אילן בן עדי עם הגורמים הביטחוניים. ד"ר לסרי: "מבקש מהתושבים להיות עירניים לאפשרות של הישמע אזעקה והתמגנות על פי הוראות פיקוד העורף".
ד"ר לסרי: "נערכים לאפשרות שאשדוד תעמוד במבחן של ירי לכיוון העיר".
לסרי מיד עם נחיתתו בארץ וישיבת הערכת המצב בעירייה.

ההסלמה בדרום מעלה הרבה שאלות של תושבי העיר. ראש העיר לסרי שקיצר את ביקורו המתוכנן בברצלונה חוזר לאשדוד ומיד החליט לעדכן דבר ראשון את תושבי העיר על המצב הביטחוני והיערכות העירייה.

ראש העיר ד"ר לסרי: "בשעה זו הסתיימה ישיבת הערכת מצב שקיימנו טלפונית יחד עם ממלא מקום ראש העיר גבריאל כנפו ומנכ"ל העירייה אילן בן עדי. וכעת בדרכי חזרה לאשדוד מכנס ערים חכמות בברצלונה. בישיבה ניתנה סקירה למקבלי ההחלטות על ידי מפקד היקל"ר אשדוד אל"מ אבי אזולאי, רפ"ק ליאור מצרפי קצין מבצעים בתחנת אשדוד ומ"מ קב"ט העיר אשדוד גבי עייאש וכלל מנהלי המחלקות ובעלי התפקידים הרלוונטיים בעיריית אשדוד".

ראש העיר המשיך בעדכון: "אין ספק שתושבי העיר מגלים חוסן יוצא דופן, הבנה וסבלנות למצב הבטחוני ומגיע להם מלוא ההערכה על כך, אבל מטבע הדברים אנחנו נערכים לאפשרות שאשדוד תעמוד במבחן של ירי לכיוון העיר. כרגע אני מבקש מהתושבים להיות עירניים לאפשרות של הישמע אזעקה והתמגנות על פי הוראות פיקוד העורף. במהלך היום ועל פי ההתפתחויות נקיים הערכת מצב וקבלת החלטות מסודרת על ההתנהלות בהמשך היום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך