חזר והפסידו

צמד של דודו ביטון שחזר להבקיע לראשונה מאז 2016 לא עזר למ.ס שנוצחה 4:3 על ידי סכנין שהורידה אותה אל מתחת לקו האדום. הבראן הורחק בצהוב שני.באשדוד יצטרכו למצוא דרך לעשות שינוי עד לאחר הפגרה.
חזר והפסידו

בפעם האחרונה שדודו ביטון כבש שער, בוודאי שניים בליגת העל, זה היה בשנת 2016. ביום שני הוא כבש צמד מול סכנין, אבל זה לא עזר לאשדוד שירדה מנוצחת בתוצאה 4:3. הפסד שהוריד אותה אל מתח לקו האדום. מ.ס אשדוד כבשה 3 שערי חוץ וחזרה מנוצחת. באשדוד יצטרכו למצוא עכשיו את הדרך לשינוי, לאחר הפגרה.

בדקה ה-17 עלתה אשדוד ל -0:1.  טום בן זקן הקפטן הכניס כדור נפלא לרחבה, דודו ביטון ניצל חור בהגנה של סכנין וגלגל מקרוב לרשת, שער ראשון מאז 2016. אבל עברו רק 5 דקות וסכנין חזרה. מהראן ראדי הגביה כדור קרן, ואיהאב גנאים נגח מקרוב לרשת בין כל הגנת אשדוד.

המחצית השנייה נפתחה "במבול שערים". בדקה ה-54 איהאב גנאים הוכשל ברחבה, השופט שלום בן אברהם סימן בצדק על הנקודה הלבנה, ושלומי אזולאי לא התבלבל ומהנקודה הלבנה שלח כדור חד לרשת. אשדוד לא הספיקה להתאושש וסכנין עשתה 1:3. שלומי אזואלי הגביה לרחבה ומוחמד גדיר שלח כדור שלישי לרשת.

בובי מילבסקי מאמן אשדוד הגיב בחילופים התקפיים של קנזביץ' והבראן ואז הגיעו הדקות של אשדוד.  דן ביטון שלח כדור חופשי נהדר (60) והחזיר את אשדוד למשחק. עברו רק 5 דקות ואשדוד השוותה. פיליפ קנזביץ' הגביה כדור מצוין ודוד ביטון כבש את השני שלו ואת ה-3:3 לאשדוד. 4 שערים ב-11 דקות.

אבל 8 דקות לסיום המשחק, דווקא בדקות הטובות של אשדוד, סכנין עלתה ליתרון של 3:4. גדיר המהיר שלח רוחב לתוך הגנת אשדוד שעבר בין כל השחקנים ומוחמד כליבאת כבש. אם זה לא הספיק אז הבראן קיבל בתוספת הזמן צהוב שני ואדום.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, ברדע (קנזביץ'), עמית ביטון, גיל כהן, סולומון (בן אל אדרי), אווסו, קינדה, דן ביטון, גלילי (הבראן), דודו ביטון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך