מכבי אשדוד תעמוד בחמישי לועדת משמעת בגלל ביטול המשחק מול ירושלים

כזכור אחד הסלים היה רופף ואנשי ירושלים לא הסכימו לשחק גם עם סל חלופי. יש סיכום בין הצדדים כי ירושלים לא תדרוש ניצחון טכני. מאשדוד נמסר: "אוהדי הפועל ירושלים ייכנסו למשחק הבא ללא תשלום ובנוסף תקצה רשות הספורט העירונית 2 אוטובוסים ללא תשלום כפיצוי".
מכבי אשדוד תעמוד בחמישי לועדת משמעת בגלל ביטול המשחק מול ירושלים
מנסים לתקן את הסל.

מכבי אשדוד/באר טוביה והפועל ירושלים הגיעו לסיכום כי ירושלים לא תדרוש ניצחון טכני בגלל ביטול המשחק בראשון בינהן בליגת העל בכדורסל לאחר שאחד הסלים באולם היה רופף וסיכן לטענת אנשי ירושלים את שחקניה.

הכל החל בחימום. אנשי ירושלים טענו שהסל שהם מתחממים עליו רופף, כל הנראה בגלל שאחד מהשחקנים שלה נשען עליו בכח בשתי ידיו. לא עזרו כל ניסיונות אנשי אשדוד להביא סלים חלופיים ואנשי ירושלים לא הסכימו לעלות.

ככל הנראה אוהדי ירושלים יפוצו ויכנסו חינם וכן יועברו אליהם אוטובוסים שיביאו אותם לעיר. הכל על חשבון אשדוד ורשות הספורט. בחמישי תוזמן אשדוד לועדת משמעת באיגוד וככל הנראה תיקנס.

מאשדוד נמסר: "משחקה של מכבי אשדוד באר טוביה נגד הפועל ירושלים בעקבות תקלה טכנית בסל המזרחי באולם הקריה. אשדוד הגיעה למשחק כששני הסלים תקינים והקבוצות אף עלו לחימום מקדים למשחק. ככל הנראה, כחלק מאימון החימום אחד משחקניה של ירושלים נתלה על טבעת הסל ושבר את אחד הברגים. הגישה לברגים והחלפת הטבעת ארכה זמן רב וללא הצלחה. לאור החלופה הלא בטיחותית של משחק בסלים תלויי תקרה הוחלט לדחות את המשחק. וזאת כדי לשמור על בטיחות השחקנים. הנהלת מכבי אשדוד מצרה על האירוע החריג ועל עוגמת הנפש שנגרמה לקהל האוהדים, הצהובים והאדומים. רשות הספורט העירונית רכשה סל חדש נוסף שישמש כגיבוי אם מקרה כזה יחזור חלילה. בשני יתוקן הסל ע"י חברה המתמחה בעניין. אוהדי הפועל ירושלים ייכנסו למשחק הבא ללא תשלום ובנוסף תקצה רשות הספורט העירונית 2 אוטובוסים ללא תשלום כפיצוי על עוגמת הנפש לאוהדי הפועל ירושלים. מדובר בתקלה נדירה שלא היה ניתן לצפות לה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך