ירושלים מגיעה לקריה

מכבי אשדוד/באר טוביה תחפש ניצחון בית ראשון העונה מול הפועל "בנק יהב" ירושלים, שמגיעה בכושר מצוין אבל ללא כריס ג'ונסון (20:00, PLUS5).
עכשיו מול ירושלים
עכשיו מול ירושלים (צילום: לירון מולדובן)

לאורך השנים מכבי אשדוד/באר טוביה תמיד עשתה חיים קשים להפועל  ירושלים, גם בעונות פחות טובות בהן השתרכה בתחתית. הערב (ראשון) "הדולפינים" ינסו לעצור את האדומים מהבירה ולעלות למאזן של 50% הצלחה ולזכות בניצחון בייתי ראשון, במשחק מסקרן מאוד בהיכל הקריה (20:00, שידור ישיר בערוץ PLUS5, שופטים: ספי שמש, פיני רימון, אלכס נפתלי). ירושלים לא רשמה את כריס ג'ונסון.

במחזור שעבר השיגה מכבי אשדוד ניצחון חוץ חשוב בלב המושבה, 70:82 על עירוני "חי מוטורס" נס ציונה. "הדולפינים" הציגו הגנה משופרת ושוב העבירו הילוך במחצית השנייה, עם משחק מצוין של ספנסר וייס (20 נקודות ו-4 חטיפות), ווינסטון שפרד (15 נקודות) ובעיקר פול סטול שרשם 10 נקודות, 7 ריבאונדים, 11 אסיסטים ו-6 חטיפות.

מכבי אשדוד ניצחה בשבעה מתוך תשעת משחקי הבית שלה בעונה הרגילה מול הפועל ירושלים, כולל ארבעה ניצחונות בפער של 13 נקודות ומעלה. האדומים ניצחו בהיכל הקריה רק פעמיים בליגה הסדירה. אשדוד ניצחה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה, אבל בבית היא נוצחה בשני משחקיה העונה בפער דו-ספרתי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך