מילבסקי ומ.ס אשדוד מתכוננים לקראת סכנין

ביום שני תצא מ.ס אשדוד למשחק חוץ מול סכנין (20.00, דוחא). גדי קינדה עשוי להיות כשיר. בסביבתו של המאמן אומרים: "מילבסקי מחויב לקבוצה ולבן זקן".
מילבסקי מתראיין
מוכן להגיע. מילבסקי

במ.ס אשדוד מתכוננים למשחק מול בני סכנין ביום ראשון (20.00, דוחא). בקבוצה מודעים לחשיבות המשחק והמאמן מילבסקי יערוך שיחות עם השחקנים, רובן אישיות, גם לפני המשחק.

כמו שזה נראה באימוני השבוע המאמן  לא מתעסק בספקולציות סביב עתידו והוא מרגיש מחויב רק לקבוצה ולבעלים ג'קי בן זקן, כפי שהגיד גורם בקבוצה. בתחילת העונה אמר מילבסקי כי המטרות הן להשיג עונה טובה מהקודמת, לשתף שחקנים צעירים ולקדם אותם והמטרות האלה מושגות מבחינתו.

מילבסקי אמר לאחר המשחק מול הפועל חיפה כי הוא מאוכזב ממספר שחקנים. כמו שזה נראה מדובר בחלק מהשחקנים הזרים שמאכזבים אותו מאחר ואינם ממושמעים טאקטית ויתכן כי אחד מהם או אפילו שניים ישלמו את המחיר מול סכנין.

מי שלא היה ברור אם יישחק הוא גדי קינדה. קינדה נפצע במשחק מול הפועל חיפה והיה חשש כי לא יישחק מול סכנין. קינדה מתאמן עם הקבוצה והוא בהחלט בתוכניות למשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך