שיש בולסטון – שירות, איכות ואמינות

העסק המשפחתי שיש בלוסטון, שעוסק בתחום השיש במשך עשרות שנים, חורט על דגלו את המשפט שירות, איכות ואמינות. אם תשאלו את ורד, עובדת המקום ויד ימינו של איציק חכמון הבעלים, היא גם תוסיף, זריזות אז מה יש לעסק השיש בלב אזור התעשייה בבאר טוביה להציע לכם? כנראה שהרבה מאוד ולא רק מבחר אלא גם ניסיון
שיש בולסטון - שירות, איכות ואמינות

שיש בלוסטון, אחד ממקומות השיש המצליחים באזור, קיים כבר למעלה מ-17 שנים. באזור התעשייה בבאר טוביה ממש ליד אשדוד, אפשר למצוא את מפעל החברה יחד עם אזור תצוגה מרשים של שיש וגלריה יפה, אליה אפשר להגיע ובנוסף גם לראות את המפעל עצמו. במפעל החדש ניתן למצוא מכונה חדשנית של CNC, שמבצעת חיתוך בלייזר, וכמו כן להיחשף למגוון החברות והמותגים בתחום השיש איתם עובדים חברת שיש בלוסטון. בין היתר, החברות שעובדות עם חברת השיש המצליחה הן בין המובילות בארץ. בניהן ניתן לציין את אבן קיסר עם דגמי פורצלן חדישים, חברת SILSTONE, NEOLITH – חברת שיש, LAMINAM,ston.K ו- DEKTON שהיו אחראים על העיצוב גם בבית האח הגדול ומשחקי השף קונדיטור.

נוסף על החברות המובילות ניתן למצוא בתצוגת המקום גם כיורים, ברזים וטוחן אשפה. "במקום להתרוצץ ולחפש דברים נוספים, ניתן למצוא את הכל כאן", מספרים עובדים איתם שוחחנו בחברה.

העסק הינו עסק משפחתי בראשות איציק חכמון, המנהל העסקי והבעלים. אחיו של איציק הם המרכיבים של השיש ועובדים איתו בשותפות. חכמון עבד בצעירותו במפעל לשיש כעובד פרטי, והוא מצידו מתאר כי גברה אהבתו למקצוע ולכן החליט לפתוח עסק משלו בתחום.
בלוסטון מציעים בנוסף למגוון שיש מרהיב, ליווי מקצועי מרגע הגעתו של הלקוח לבחירת השיש. ורד, עובדת החברה, מציגה את התהליך ומספרת על החידוש בתחום: "בעבר היו מודדים עם מטר, היום מגיע מטעמנו עד לבית הלקוח מודד, שבודק את המרחק המדויק עם לייזר, קרן אינפרה אדומה. מדובר באיש חיצוני שקשור לחברה, ואנו שולחים אותו ללקוח על מנת למדוד חלקים שונים בבית שבהם ירכיבו את השיש, למשל במטבח, באמבטיה ועוד. מדובר במיומנות וחדשנות שאנו דוגלים בה ואחר כך, מגיע צוות מיומן שלנו מטעם חברת שיש בלוסטון להתקין את השיש".

יתרה מזאת, שיש בלוסטון מציגים כי הם לא מתפשרים על השירות והאיכות. מספרת ורד: "יש אחריות גם על ההתקנה וגם על השיש עצמו. למשל לאבן קיסר יש בין היתר אחריות לכל החיים לפי הצהרתם החדשה". כמו כן, ניתן לראות שבלוסטון חורטים על דגלם את נושא השירות, האיכות והמיומנות תוך ניסיון של שנים בתחום. ורד מוסיפה כי החברה דוגלת באמינות וזריזות בנוסף, ומבהירה: "מרגע שהלקוח הזמין את השיש ובמידה וקיבלנו את המדידות הנדרשות מהמודד ששלחנו, ובמידה שהשיש הגיע, תוך שבוע גג הכל יטופל. אנחנו מריצים עניינים זריז ועומדים בזמנים, אנחנו אמינים ונותנים את הכל בעלות שתואמת את סוג השיש, הכל מגיע איכותי".

על התגובות שהם מקבלים, בלוסטון מספרים כי הם עובדים בכל רחבי הארץ וזה הסממן הטוב ביותר שמעיד על רמת השירות והעבודה שנמשכת שנים. הם מציגים כי הם מגיעים לכל מקום ועובדים בין היתר בת"א, קריית גת, ירושלים, פתח תקווה ומודיעין.

ניתן להגיע לראות את העבודות גם במפעל עצמו ברחוב האסיף מול גני הוואי, אזור התעשייה באר טוביה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך