בעקבות הפרסום באשדוד אונליין: "נמצאה דירה לאישה שגרה במדרגות".

אתמול, שלישי, פרסמנו את סיפורה של אישה בשנות הארבעים שלה שגרה במדרגות. הפרסום עורר הדים רבים ואיש עסקים שילם עבורה שכירות לשנה מראש. אישה אחרת מאשדוד שילמה עבור טיפול שיניים שהייתה זקוקה לו.
בעקבות הפרסום באשדוד אונליין: "נמצאה דירה לאישה שגרה במדרגות".
"לא מאמינה שיש כאלה אנשים טובים".

יש אנשים טובים.

אתמול פרסמנו "באשדוד אונליין" את סיפורה של אישה בשנות הארבעים לחייה, שהיא ערירית וגרה בחדר מדרגות בבניין ברובע ז' ועוברת מחדר מדרגות אחד לאחר בכדי שתהיה לה קורת גג.

בעקבות הפרסום שעורר הדים רבים, היו כאלה שהתקשרו לעזור. אחד מהם הוא איש עסקים, שמעדיף לא לפרסם את שמו. הוא קרא את הכתבה ומיד התקשר לגבי ראובן איש הקשר שהיה מוכן לעזור ומספרו פורסם באתר.

אותו אדם רצה שהיא תבוא לגור איתו ועם משפחתו ביחידת הדיורשלהם, אבל האישה רצתה להישאר ברובע ז' ובמקום המוכר לה בעיר. האיש הודיע מיד כי ישכור לה דירה ברובע וכך עשה. ב-1 בדצמבר היא תיכנס לדירה למשך שנה שלמה, שכבר שולמה. היא אומנם לא מאובזרת, אבל איש העסקים הודיע כי גם את זה יעשה.

יהיה לה כעט היכן לשים את הציוד המועט.

אישה אחרת מהעיר התקשרה אף היא ואמרה כי היא מוכנה לעזור. התברר לה כי האישה סובלת מכאבי שיניים וזקוקה לטיפול מיידי. האישה שהתקשרה לעזור הודיעה כי היא תשלם אותו ואכן הבוקר, שלישי, טופלו שינייה של האישה שגרה בחדר המדרגות.

האישה הערירית אמרה לגבי ראובן, כשדמעות בעיניה: "אני לא מאמינה שיש אנישם טובים כאלה". גבי ראובן: "אני ואמא שלי היינו בשוק. אני כולי צמרמורת. לא זוכר יום כזה שאני כל כך שמחתי בו. היו כאלה שדיברו לארגן לה מחסן וגם זה היה מטוב ליבם. לא האמנתי שימתאו לה פיתרון של דירה ועוד לשנה. איזה אנשים טובים יש בעולם הזה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך