מבצע מורכב: ישראלי שנזקק לניתוח דחוף הועבר מסין ל'אסותא' אשדוד

במבצע מורכב הועבר ישראלי שנזקק לניתוח מורכב, מסין לבית החולים 'אסותא' באשדוד. פרופ' מיכאל דרקסלר מנהל המחלקה אורטופדית באסותא אשדוד אומר כי "ניתן לראות במקרה הזה ובעוד מקרים רבים אחרים, את הקשר המיוחד שנוצר בין הקהילה באשר היא (אפילו בסין), לבית החולים אסותא אשדוד".
בית החולים אסותא.
ביה"ח אסותא.

יובל, ישראלי בן 53, ששהה בשל עבודתו בסין, בעיר גואנגזו, החליק ושבר את רגלו. הוא הובהל לבית החולים המקומי ושם אבחנו שבר סבוך בצוואר הירך.

הצוות בבית החולים נערך לטיפול, אך ברגע האחרון יצרו אנשי בית חב"ד המקומי קשר עם מנהל המחלקה ליעוץ והכוונה רפואית של אגודת 'רפואה ועזרה' הרב יעקב שקול. שקול בחן את האופציות והורה לעצור את ההליכים. התברר כי הצוות הסיני אינו מנוסה דיו לטפל במקרה, מה גם שהכיסוי הביטוחי של האדון אינו מאפשר לו לעבור את הטיפול בסין.

בישראל המתין למרגלות המטוס צוות אמבולנס יחד עם 'אמבוליט' של רשות שדות התעופה, שדאג לפנות את יובל תוך פחות מחצי שעה מרגע הנחיתה לבית החולים האוניברסיטאי 'אסותא אשדוד'. בבית החולים בוצע ניתוח החלפת מפרק הירך במחלקה האורטופדית בניהולו של פרופ' מיכאל דרקסלר, מומחה למפרקים, אשר ביצע את הניתוח בצורה המושלמת ביותר.

הרב שקול, יו"ר 'רפואה ועזרה', אומר כי "למחלקה האורטופדית בבית החולים אסותא אשדוד ניסיון רב בטיפול במפרקים, והיא מבצעת מאות ניתוחים מוצלחים ביותר"

פרופ' מיכאל דרקסלר מנהל המחלקה אורטופדית באסותא אשדוד אומר כי "ניתן לראות במקרה הזה ובעוד מקרים רבים אחרים, את הקשר המיוחד שנוצר בין הקהילה באשר היא (אפילו בסין), לבית החולים אסותא אשדוד ולמחלקה האורטופדית. אנו גאים בכך מאוד ושמחים לעזור בכל סיטואציה, גם מורכבת וחריגה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך