ג'ו (יהושוע) אסרף מוותיקי העיר אשדוד הלך לעולמו לאחר מחלה קשה

יום עצוב לעיר, לאחר שהתקבלה בשורה על מותו של ג'ו אסרף מוותיקי העיר אשדוד - אסרף היה בן 68 במותו. הלוויתו תתקיים היום בבית העלמין באשדוד
ג'ו (יהושוע) אסרף מוותיקי העיר אשדוד הלך לעולמו לאחר מחלה קשה

יוסף ג'ו אסרף, מוותיקי העיר אשדוד הלך לעולמו היום והוא בן 68 לאחר שנלחם במשך זמן במחלה קשה. אסרף זכור כשעבד שנים רבות בבנק הבינלאומי בעיר.

הלווייתו תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין באשדוד.

אחיינו אורי אסרף ספד לו בפוסט מרגש בפייסבוק:
בעצב רב וכאב לב עמוק דוקר, משפחת אסרף היקרה שלי נפרדת היום מדוד ג'ו (יהושוע). שנכנע למחלה הארורה . לא לפני שהספיק במשך עשרות שנים להצחיק. ללמד. להקשיב ולחנך את כולנו, רק לפני חודשים קפצנו, הילה ג'וי ואני לבקר אותך בשאיפה שזמן איכות עם ג'וי שלנו. יעזור לך לנצח את המחלה. והנה היום. הגיעה העת שנקבעה. שאתה תפסיק לסבול את הכאב הארור שלה.

ניסיתי לדמיין מה אספר לג'וי עליך כשתגדל. ומה ישאר בלב כשהזמן יחלוף וישאר לו רק הזיכרון.

אם על הבדיחות שנשלפו מראשך כמו ממחסנית דרך קבע. או על כך שהיית דורש לדעת ולהתעדכן על כל יוזמה עסקית או מקצועית שלי.

על כך שדאגת שתמיד נהייה במסלול הלימודים. ועל אותה שנה שבדרך קבע צחקת עלי על כך שדמיינתי שהבנק יסכים לקבל ממני תשלום של 1000 שח קנס בעשרות אגורות.

על השיחות האינסופיות על כדורגל. אם מימי עירוני הישנה או מ.ס. או בכלל על כל עניין פוליטי ברומו של עולם.

אבל כנראה שמעל הכל. אני אזכור את האירועים. בהן דאגת לקחת את המיקרופון, לשמח ולשיר לכולנו. אחרי שלא ויתרת על כוסות היין שתמיד היו בהישג ידך.

וביחד יצרו את דמותך המושלמת.
כבן. בעל. אח. אבא. סבא. דוד. בן דוד ובעיקר כחבר של שלל חבריך הרבים.

נזכור ונתגעגע, תודה על הכל".

יהי זכרו ברוך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך