טעות פקיד גרמה לבלבול בספירת הקולות של אחת הקלפיות בעיר

לאחר ספירה מחודשת התברר שחסרים לשתי מפלגות החרדיות 300 קולות, שנרשמו על מפלגתו של כצנלסון, ועל מפלגת שילוב שלא עברה את אחוז החסימה, אך הטעות לא תשנה את הרכב המנדטים שכבר פורסם
אחרי ספירת קולות החיילים והאסירים אין שינוי באשדוד

לאחר ספירת הקולות הסופית שבוצעה ע"י עיריית אשדוד ומשרד הפנים התברר כי למפלגות 'שס' ו'יהדות התורה' חסרים 300 קולות, שכן בבדיקות החוזרות והנשנות שמבצעים במשרד הפנים, ובספירות המחודשות התברר שבשכלול כלל הרובעים 'יהדות התורה' קיבלה 14,319 ואילו מפלגת 'שס' קיבלה 19,126.

לעומת זאת באתר העירייה החסירו להם את אותם קולות, ולאחר בדיקה נוספת התברר שטעות אנוש של פקיד העבירה 300 קולות של 'שס' למפלגת 'שילוב' שלא עברה את אחוז החסימה, ואילו 309 קולות של 'יהדות התורה' עברו לכצנלסון.

הטעות תוקנה במיידי ע"י משרד הפנים, שלאחר הבדיקה המקיפה שעשה הודיע כי זו הטעות היחידה שהייתה בספירה והיא תוקנה, שאר המפלגות תואמים את מספר הקולות לאלו שפורסמו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך