24 דוחות על שימוש בטלפון נייד לתושבי אשדוד במבצע אכיפה של המשטרה

"סוגרים את הקיץ": פעילות אכיפה כנגד עבירות תעבורה חמורות נערך בשני ברחבי המחוז הדרומי ובאשדוד במשטרה בשיתוף סיירת האופנועים של אגף התנועה. את פעילותם מיקדו השוטרים ב"רחובות אדומים" ו"צירי מיקוד" בהן התרחשו מרבית התאונות בשנת 2018. סך הכל נאכפו ונרשמו 648 דו"חות בגין עבירות המסכנות חיים. 90צ דוחות נרשמו באשדוד.

אתמול, שני, החל משעות הבוקר נערך מבצע רחב היקף בו נטלו חלק עשרות שוטרי מערך התנועה במחוז הדרומי במשטרה יחד עם כוחות סיירת האופנועים באגף התנועה כנגד עבירות תנועה המסכנות חיים ומסכנות את ציבור משתמשי הדרך שומר החוק. עיקר הפעילות התמקדה ב"רחובות אדומים" בערים ו"צירי מיקוד" בכבישים הבינעירוניים בהם מספר רב של תאונות קשות ומספר רב של נפגעים. כמו כן, פעילות השוטרים מתבצעת בצירים מועדים שעפ"י מחקר קיים בהם ריבוי של תאונות דרכים ונפגעים. מטרת הפעילות היא ליצור הרתעה בקרב הנהגים באמצעות אכיפה יצירתית ולגרום לשינוי בתרבות הנהיגה בכבישים. בין היתר ממוקדת פעילות האכיפה בעבירות מסכנות חיים ובריונות כביש, דוגמת- אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, התנהגות הולכי רגל, אי ציות לרמזור ועבירות צומת למיניהם ועוד.

סה"כ באשדוד נרשמו  – 90 דוחות
מתוכם:
11 נגד עבירות הולכי רגל
28 נגד אי חגירת חגורות
24 נגד שימוש בטלפון
1 נגד אי מתן זכות קדימה להולכי רגל

במחוז הדרומי במשטרה יחד עם אגף התנועה פועלים יחדיו לצמצום תאונות הדרכים ולאכיפה מוגברת וממוקדת נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות בכביש , לשם כך מבצעת המשטרה פעילויות אכיפה שונות ומגוונות הן גלויות והן סמויות באמצעות אמצעיים טכנולוגיים מתקדמים במטרה לאתר את אותן עבירות ואת הנהגים המבצעים אותן. במסגרת זו, הוחלט על הגברת האכיפה בימים אלו במטרה לצמצם את תאונות הדרכים והנפגעים, להגביר את ההרתעה מחד, ולהעלות את תחושת ביטחון משתמש הדרך שומר החוק, מאידך, וזאת על אף שקיימת השנה ירידה ניכרת של עשרות אחוזים בתחומי המחוז הדרומי בכל הקשור למספר התאונות הקשות (14%-) והקטלניות (21%-), וכך גם במספר הנפגעים בתאונות אלו (16%-, 25%- בהתאמה).

במשטרה ציינו- "על אף הירידה בנתוני תאונות הדרכים בתחומי המחוז הדרומי, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי כל נפגע או הרוג בתאונת דרכים הוא "עולם ומלואו". באחריותנו לעשות כל שניתן על מנת להשפיע על ההרתעה בקרב נהגים מביצוע עבירה העלולה לגבות חיי אדם".

במהלך הפעילות המוגברת שנערכה כאמור, נרשמו 648 דו"חות תנועה מתוכם- 79 בגין עבירת שימוש בטלפון נייד המהווה גורם עיקרי להיסח הדעת במהלך נהיגה, 70 בגין עבירת נהיגה במהירות מופרזת, עשרות דו"חות בגין עבירות הולכי רגל ועבירות בריונות כביש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך