הפציעה של קינדה לא קשה. מילבסקי ערך שיחה עם השחקנים

קינדה שנפצע במשחק סובל ממתיחה קלה והתאמן עם הקפטן בן זקן בחדר הכושר. מילבסקי לשחקנים: "לא משנה אם עולים בהרכב או מהספסל, חייבים לכבד את המועדון".
הפציעה של קינדה לא קשה. מילבסקי ערך שיחה עם השחקנים
בספק לסכנין, אבל לא סובל מפציעה חמורה. קינדה

בשורה טובה בימים אלה למ.ס אשדוד.

הפציעה של גדי קינדה אינה חמורה כפי שחשבו. קינדה שנפצע בברכו במשחק מול הפועל חיפה, נטש את המשחק. החשש היה כי קינדה שעבר ניתוח בברך ייעדר זמן ארוך, אבל בדיקה גילתה מתיחה פשוטה והוא אולי בספק למשחק הליגה הקרוב מול סכנין ביום שני, אבל לאחר מכן, עם תום פגרת הנבחרת והשזרוע, בתחילת דצמבר, הוא יחזור.

קינדה עצמו התאמן בחדר כושר היום עם הקפטן טום בן זקן שגם הוא נטש את המשחק מול חיפה בגלל פציעה. בן זקן היה בספק כבר לפני כן ובמהלך המשחק לא יכול היה להמשיך. גם הוא לא בטוח לסכנין כרגע.

"תכבדו את המועדון". מילבסקי

המאמן בובי מילבסקי שהיה מאוד מאוכזב מההפסד מול הפועל חיפה, יודע שהוא ייבחן על פי התוצאות ואמר את זה עוד לפני פתיחת העונה. מילבסקי ערך שיחה נוקבת עם השחקנים ואמר להם בין היתר: "אתם חייבם לתת מאה אחוז. כל משחק זה אותם השחקנים ואותו המאמן שמנצחים ומשחקים טוב ובחלק מהמשחקים יש גם מי שלא נותן את המאה אחוז שלו. כל שחקן חייב לדעת שאם הוא עולה בהרכב או עולה מהספסל, הוא חייב לכבד את המועדון ואת השכר שהוא מקבל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך