לא היו צריכים נס. ניצחון למכבי אשדוד על נס ציונה 70:82

למרות הרחקתו של המאמן בראד גרינברג בעבירה טכנית שנייה, ידעו שחקניו לשמור על היתרון ולנצח ניצחון חשוב בחוץ על נס ציונה. אשדוד התרחקה מהתחתית. ספנסר וייס שיפר את שיא הקריירה שלו בפעם השנייה העונה.
לא היו צריכים נס. ניצחון למכבי אשדוד על נס ציונה 70:82
מילבורן ודן נאבקים על הריבאונד (צילום: לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

בראד גרינברג מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה הורחק בעבירה טכנית שנייה. אנחנו רגילים לראות את גרינברג מקבל עבירה טכנית, אבל שתיים, מלמדות אולי על הלחץ שהיה בקבוצה לנצח. אשדוד ידעה שהיא חייבת לחזור מנס ציונה עם ניצחון. גרינברג הבהיר את זה לפני וכנראה במהלך המשחק. אשדוד ניצחה 70:82 והרגיעה את המערכת ועל הדרך ברחה מהתחתית. משחק שיא לספנסר וייס ששיפר את שיא הקריירה שלו בפעם השנייה העונה, כשקלע 20 נקודות במשחק.

אשדוד פתחה עם הגנה חזקה ועלתה ליתרון 0:4. מילבורן הגדיל ל-3:8.  דן החל ריצת והקבוצות ירדו לרבע עם 16:15 לאשדוד. שפרד בשני סלים רצופים ואסיסט לווייס החזיר את ההולכה,  לאשדוד 21:22. שוטבין ומעיין צלפו מבחוץ והעלו את אשדוד ליתרון 26:33.אבל נס ציונה חזרה והקבוצות ירדו להפסקה עם 39:41 בלבד לאשדוד בהפסקה.

לי, אקס אשדוד מול פליישר (צילום:לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

שושי, פליישר ושלשה של וייס סגרה ריצת 0:9 ביתרון לאשדוד 44:52. זילברשטיין, פיטשון ולי קירבו את הכתומים למרחק נקודה, אבל דאנק של רוזפלט ועוד שלשה של וייס הגדילו ל-53:60. גרינברג הורחק בטכנית שנייה והרבע הסתיים בתוצאה 56:62  הכתומים מנס ציונה נתקעו בהתקפה ומילבורן הגדיל כבר ל-61:74. פול סטול שם את החותמת עם שלשה מטורפת, ובסיום 70:82 לאשדוד.

קלעו לאשדוד: וייס 20, שפרד 15, שושי 13, מילבורן 12, סטול 10, פליישר 4, מעיין ושוטבין 3 כ"א, רוזפלט 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך