הביא את הכלבה לספרית וקיבל חזרה כלבה אחרת

איציק איטח הביא את הכלבה שלו לספרית ידועה מחוץ לעיר. כשהחזירה לו את הכלבה, הוא גילה כי ההתנהגות שלה שונה לגמרי. ביקור אצל וטרינר העלה כי...זו כלבה אחרת. הספרית כתבה פוסט תגובה: "טעות אנוש".
הביא את הכלבה לספרית וקיבל חזרה כלבה אחרת
מצאו את ההבדלים

זה סיפור שלא שומעים כל יום. אדם שהביא את הכלבה שלו לספרית…קיבל חזרה…כלבה אחרת. רק בירור אצל וטרינר, מתוך דאגה לכך שהכלבה מתנהגת אחרת, גילה לו כי….זו אינה הכלבה שלו.

איציק איטח, אחד האנשים הידועים בעיר, ראה אישה שהגיעה עם כלבה דומה מאוד לשלו, כלבה מסוג פומריניאן, שמוספרת בצורה יפה. בירור עם האישה שהחזיקה בכלבה העלה כי היא ספרית (ב') שמספרת בישוב ליד אשדוד. איטח שמח, שילם לה 330 שקלים כולל תוספת לתספורת וחיכה. לאחר מספר שעות החזירה לו את הכלבה והוא שלח את הילדה להביא אותה שטענה כי הכלבה מעט כבדה יותר.

איטח קיבל את הכלבה וזיהה כי היא מעט כבדה מידי ונראית שונה. אבל: "חשבתי שבגלל התספורת היא נראית מעט גדולה יותר כי עשו לה פן", מספר איטח. אבל הכלבה ישבה בצד ולא ענתה לקריאה שלו לשמה : "קאיה". איטח חשש לכלבה שהתנהגה אחרת לגמרי וחשב שהיאמ חולה או אכלה משהו מקולקל והחליט לקחת אותה לוטרינר ואף שילם 500 שקלים, מאחר והיה מדובר בשעת לילה מאוחרת.

אישור התשלום לוטרינר

אצל הוטרינר התגלתה לו האמת בזכות השבב שיש אצל כל כלב כי…הכלבה הוחלפה וכי מדובר בכלבה אחרת שנושאת מספר אחר ולא הוא הבעלים. איטח מיהר להתקשר לספרית שסיפרה לו כי זאת טעות. איטח: "הקולר הוחלף אף הוא. זה היה הקולר של הכלבה שלי על הכלבה האחרת. אז איך טעות?". הוא פרסם פוסט  זועם שהורד לאחר בקשתה של א'. כרגע העניין עלול להגיע לבית המשפט. בינתיים הוא מתנחם בעובדה שהכלבה לפחות חזרה אליו

פנינו לב' לתגובה שהודיעה כי תגיב, אבל עדיין לא העבירה את תגובתה. לכן פרסמנו את תגובתה כפי שפרסמה בפייסבוק בעקבות הפוסט של איטח:

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך