נעה ואזנה בת 21 מאשדוד נכה בשיתוק מוחין cp מחפשת עבודה

נעה ואזנה (21) מאשדוד, סובלת משיתוק מוחין מלידה, פרסמה אמש פוסט מרגש בפייסבוק הוא היא מספרת כי היא מחפשת עבודה: "אני פונה אליכם חבריי לעזור לי למצוא מקום עבודה שאוכל להתפרנס ולהתקיים בכבוד"
נעה ואזנה בת 21 מאשדוד נכה בשיתוק מוחין cp מחפשת עבודה

"שבוע טוב לכולם ? שמי נעה ואזנה בת 21 מאשדוד, ילדת cp (שיתוק מוחין), המגבלה שלי היא מוטורית בלבד, אני מתניידת בעזרת הליכון. אני פונה אליכם חבריי לעזור לי למצוא מקום עבודה שאוכל להתפרנס ולהתקיים בכבוד ולא להיות נטל על אימי והמדינה.

סיימתי 12 שנות לימוד עם תעודת בגרות מלאה בממוצע ובהצטיינות יתרה. למדתי במסגרת בתי הספר הרגילים ללא הקלות כמו כל ילד אחר. סיימתי שנתיים של שירות לאומי בהוצאה לפועל , ועל שירותי עשו עליי כתבה בעיתון הרשות וקיבלתי עובדת מצטיינת.

יש לי ניסיון במתן שירות לקהל הרחב, עבודה במחשבים, מסורה, אדיבה, בעלת קליטה מהירה ויש אומרים שגם נאה ?. פתוחה ללמוד ולהתנסות ככל שידרש.

(תעודות והמלצות ע״פ דרישה). אשמח שתעזרו לי לצאת מהבית כמו כל נערה בגילי להתפרנס, להיות עצמאית, להמשיך ולתרום לחברה, להכיר ולהיות חלק מהחברה. ? ליצירת קשר מצ״ב הנייד שלי. חברים יקרים אבקש את עזרתכם שתפו את בקשתי. (אמנם קשה לי החשיפה, אבל הבנתי שרק כך אוכל לשבור את תקרת הזכוכית) .

תודה לכולכם על שהקדשתם מזמנכם להתייחס אלי?
באהבה ותודה מראש נעה ואזנה"
נייד 0502628095

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך