מפריכים את השמועות: "אין סיכוי שתתקבל עתירה לביטול הבחירות"

מנכ"ל חפ"א ויו"ר ועדת הבחירות המרכזית לשעבר, שהתמודד עם טענות לזיופים בתקופה בה כיהן כיו"ר הועדה המרכזית, הגיע לאולפן רדיו 'אשדוד אונליין' בכדי לשפוך אור על הטענות השקריות
מפריכים את השמועות: "אין סיכוי שתתקבל עתירה לביטול הבחירות"

בתכנית הבוקר של שי מלול באולפן רדיו "אשדוד אונליין" התארח יהודה אבידן סגן יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לשעבר, ושוחח על השמועות שרצות ברשתות החברתיות סביב זיוף הבחירות, והאפשרות לבחירות חוזרות.

אבידן שבמשך 20 שנה היה חלק ממערכת הבחירות הארצית מטעם משרד הפנים, ולו ידע רב בכל הקשור לענייני בחירות טען "לפי כל הבדיקות שערכתי, וכל הסיפורם והמספרים שהגיעו לידי, אני אומר בודאות כי אין סיכוי לבחירות חוזרות באשדוד, מאכילים את הציבור בשטויות שלא היו מעולם, אני בספק בכלל אם עתירה שכזו תתקבל בבית המשפט".

אבידן הוסיף ואמר "גם אם נניח שהטענות שלהם יוצדקו ויוכח שהיו זיופים בקלפי אחת ברובע ז', אז יש תקדים לדברים הללו וכולנו זוכרים אותם, בית המשפט יחליט רק במקרה ויש אפשרות לשנות את הבחירות על כך שיתבצעו בחירות חוזרות רק בקלפי בה נטען לזיופים, יוצא איפה שבקלפי ברובע ז' שהגיעו אליה 85% להצביע ללסרי יגיעו מאה אחוזים, אז ככה שלא נראה לי שלחמני רוצה שהפער יגדל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך