קבלת פנים חמה למימר באשדוד

שרון מימר מאמנה החדש של הפועל חיפה, הגיע עם קבוצתו מתחת לקו האדום במטרה לא להפסיד לאשדוד. הוא חזר עם 3 הנקודות לאחר ניצחון של קבוצתו החדשה 0:2, במשחק חלש של שתי הקבוצות. הפועל חיפה עברה את אשדוד בטבלה.
קבלת פנים חמה למימר באשדוד
דןביטון בין שחקני חיפה (צילום: טוטו פוטו)

בחלומות הכי ורודים שלו, לא חשב שרון מימר שכך יפתח את משחק הבכורה שלו כמאמן הפועל חיפה מול מ.ס אשדוד. רצה נקודה יצא עם 3 ועם ניצחון גדול של 0:3, על אשדוד, שמאבדת גובה ונקודות.

משחק אחד הפריד בין מ.ס אשדוד במקום התשיעי לבין הפועל חיפה במקום ה-13. שתיהן חיפשו ניצחון. אשדוד ניצחה במחזור השלישי וחיפה בראשון, מאז לא ניצחו. לזה כאמור תוסיפו מאמן חדש להפועל חיפה, שרון מימר שלא רצה עוד הפסד. באשדוד ידעו הפסד, גם מינימלי, יוריד את הקבוצה חזק לתחתית. זו הייתה נקודת הפתיחה. כל אחת רוצה, סליחה צריכה, את הנקודות. בסוף הסתבר שחיפה רצתה יותר.

נראה היה שהמחצית הראשונה תהיה כמעט בלי ארועים, משחק לא מדויק בלשון המעטה של שתי הקבוצות, כששני השוערים כמעט ולא נגעו בכדור. בדקה ה-35 ראינו ארוע מסוכן, כשיוסיפ איבנצ'יץ' שלח כדור מצוין לדין דוד שהחמיץ בראש מצב מצוין לשער. גם חיפה עשתה כמעט שער וג'ראפי מנע שער בטוח מנס זמיר. מאמני הנבחרת ביציע גם הם ראו את זה.

דין דוד מחמיץ הזדמנות לשער. (טוטו פוטו)

בובי מילבסקי הכניס את בנצי מושל לכנף להוסיף מהירות. אבל זו הייתה הפועל חיפה שפתחה את המחצית השנייה בבעיטה אדירה של גיא אראל מעט מעל המשקוף (46), אולי סימן לבאות. מילבסקי הכניס את הבראן ואשדוד עם 3 שחקנים מהירים בהתקפה, נראתה מבטיחה. אבל דווקא אז כבשה חיפה. הגבהה של נס זמיר לרחבה מצאה את גינסארי לא מכוסה והאחרון נגח פנימה. 0:1 לחיפה. אשדוד לא הספיקה להתאושש וחטפה את השני (61), גם הוא של גינסארי. אם זה לא הספיק גדי קינדה נפצע בברכו ויצא.

גינסארי כובש את השני (צילום: טוטו פוטו)

אשדוד ניסתה לכבוש, אבל זה לא היה היום שלה. היא החזיקה בכדור אבל כמעט בלי אירועים ליד שער האורחת. חיפה מצידה הרגיעה את המשחק בכדי לשמור על הניצחון הכל כך יקר שלה שיעשה לה שקט שהיא כל כך זקוקה לו ועל הדרך אף השיגה פנדל בדקה ה-88 אותו בעט גל אראל שקבע את תוצאת המשחק, 0:3 לחיפה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (מושל, 46), ברדע, עמית ביטון, ברוסיץ', אווסו, קינדה (רייכרט, 64), דן ביטון, גלילי, איבנצ'יץ'(הבראן, 52), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך