נעצרו בראשון. הפועל אשדוד בכדוריד נוצחה על ידי מכבי ראשל"צ

מכבי סרוגו ראשל"צ השיגה ניצחון מול המוליכה ערב המחזור, הפועל אשדוד 29:36. ראשל"צ הנחילה לאשדוד הפסד ראשון העונה, אחרי משחק מלא במהפכים, שבו היא הצליחה לברוח לאשדוד בעשר הדקות האחרונות
נעצרו בראשון. הפועל אשדוד בכדוריד נוצחה על ידי מכבי ראשל"צ
מרקו מאטיץ ממכבי ראשון לציון מול הגנת הפועל אשדוד. ( צילום חן קלדרון. באדיבות איגוד הכדוריד)

רק עוד עשר דקות. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עם מאמנה אולג בוטנקו רשמה הפסד בכורה העונה, למכבי ראשל"צ, בחוץ, 36:29, אחרי שהייתה חזק במשחק עד לעשר הדקות האחרונות. מאמן אשדוד אולג בוטנקו סיכם: "במחצית הראשונה היה שיוויון משקף. למחצית השנייה לא הגענו, כך שזה לא ברח".

פתיחת המשחק הייתה שייכת לאשדוד, כאשר שערים של גאבור לנגהאנס, דור קלדרון, יוסי ביטרמן ושרון שלם העניקו לה יתרון של 3 שערים. טל הרשקוביץ קבע בהמשך – 6:9 (14 – מה שגרם לסער פרנקל לקחת פסק זמן מוקדם). ריצת 0:3 משערים של ירמי סידי, מאטיץ' וסטלמן קבעה שיוויון 9:9. לנגהאנס ומאטיץ' המשיכו להיות המוציאים לפועל, וסטלמן השלים מהפך שני במשחק – 10:11 (19). קלדרון השווה ולנגהאנס ביצע מהפך שלישי – 11:12 לאשדוד.

דן טפר שהחליף את אלדר שיקלושי בשער – סיפק דקות מצוינות, אבל דור קלדרון היה בלתי ניתן לעצירה – 12:13 לאשדוד. רותם סגל ויואב נאמן החזירו את היתרון לראשל"צ במהפך רביעי. תום שם טוב סיפק עצירה טובה, ולנגהאנס היה חתום על המהפך החמישי – 14:15 לאשדוד. מאטיץ' השווה, אחריו עשה זאת רותם סגל, אבל אדיר כהן בצמד שערים קבע – 16:17. סטויקוביץ השווה וטפר הספיק לעצור פנדל של טל הרשקוביץ. 17:17, במחצית ראשונה נהדרת.

במחצית השנייה, דור קלדרון המשיך ביכולת הפנטסטית שלו – 20:21 (35'). שרון שלם קבע 22:23, ושיתוף פעולה יפה בין מאטיץ' לסטויקוביץ' הוביל לשיוויון. שניר נציה הפגין יכולת טובה במרכז ההגנה, וסטלמן היה חתום על מהפך שישי – 23:24 לראשל"צ. עומרי קושמרו השווה, נציה סחט פנדל – וסטויקוביץ קבע 24:25 – מהפך שביעי.

מכאן החלו הדקות של המארחת. סטלמן הגדיל את היתרון לשניים. עומר גרא תרם עם שער יפה, דן טפר סיפק עצירה שמינית, וסטויקוביץ' הראשוני כבש מול סטויקוביץ' האשדודי בזריקת 7 מטרים – 26:29 למכבי ראשל"צ. סטלמן הגדיל, לנגהאנס צימצם, אבל שער של רותם סגל סגר סיפור – 27:32 (53'). עד לסיום זכינו לשערים יפים מצד שתי הקבוצות – 29:36 בסיום.

כבשו לאשדוד – גאבור לנגהאנס 10, דור קלדרון 8, שרון שלם, יוסי ביטרמן, יותם טל, אדיר כהן 2 כ"א, טל הרשקוביץ, עומרי קושמרו, ושי הרשקוביץ 1 כ"א. עצירות שוערים: טומיסלב סטויקוביץ' 6 מ-33 – 18%, תום שם טוב 1 מ-10 – 10%. שפטו אלדד פלד ויוסי ימיני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך