לידיעת שחקני מ.ס אשדוד מערכת ה-VAR הגיעה לארץ

תיכנס לשימוש במשחקי הפלייאוף במהלך העונה. זו טכנולוגיה מסייעת לשופטי הכדורגל לראות בהילוכים חוזרים מהלכים שנויים במחלוקת שנעלמו מעינו של השופט. המערכת אמורה לקבוע האם היה פנדל, האם הכדור עבר את השער ועוד מקרים קריטיים בלבד.
לידיעת שחקני מ.ס אשדוד מערכת ה-VAR הגיעה לארץ
השפט לירן ליאני בודק את המערכת שהגיעה לארץ.

מערכת ה-VAR הגיעה לארץ ותיכנס לשימוש במשחקי הפלייאוף במהלך העונה.

למי ששכח המערכת נכנסה לפעול במונדיאל האחרון. היא קיימת בגרמניה, איטליה וספרד. זו טכנולוגיה מסייעת לשופטי הכדורגל לראות בהילוכים חוזרים מהלכים שנויים במחלוקת שנעלמו מעינו של השופט. המערכת אמורה לקבוע האם היה פנדל, האם הכדור עבר את השער ועוד מקרים קריטיים בלבד. השופט עוצר את המשחק מסמן שהוא פונה לטלוויזה. הוא פונה לשופט וידאו (VAR), שרואה יחד עם השופט את המהלך בשידור חוזר מספר פעמים, ולאחריו אמור השופט לקבל החלטה. לא על כל פעולה יפנו לשימוש ה-VAR.

כך זה ייראה.

הטכנולוגיה הזו, שהדיעות לגבי חלוקות, נמצאת כבר בשימוש בבונדסליגה, בסרייה א' וגם בליגה הפורטוגלית והלה ליגה, כאשר בפרמיירליג משתמשים בטכנולוגיית קו השער ולא בטכנולוגיה הזו שמאפשרת לצפות שוב בווידאו רק במהלכים שהולידו גולים, פנדלים וכרטיסים אדומים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך