כדוריד – הליגה חוזרת עם מפגש פסגה בין מכבי ראשל"צ למוליכה הפועל אשדוד

המשחק המרכזי ייערך ב'בית מכבי' בראשל"צ, בין מכבי סרוגו ראשל"צ לבין הפועל אשדוד (16:00, שידור ישיר בערוץ הספורט). מכבי ראשל"צ עם שני ניצחונות (ותשלים ב-12 בחודש את המשחק החסר מול עירוני רחובות). אשדוד עם מאזן מושלם של 3 ניצחונות.
כדוריד - הליגה חוזרת עם מפגש פסגה בין מכבי ראשל"צ למוליכה הפועל אשדוד
גאבור לנגהאנס מאשדוד מול הגנת מכבי ראשון (צילום: מני אלגריסי, הפועל אשדוד).

אחרי פגרת משחקי נבחרת ישראל בכדוריד, והניצחון הדרמטי ביום ראשון על נבחרת פולין (24:25) במוקדמות אליפות אירופה 2020 – ליגת ווינר חוזרת ביום שישי עם המחזור הרביעי, שגם מספק משחקים מסקרנים.

המשחק המרכזי ייערך ב'בית מכבי' בראשל"צ, בין מכבי סרוגו ראשל"צ לבין הפועל אשדוד (16:00, שידור ישיר בערוץ הספורט). מכבי ראשל"צ עם שני ניצחונות (ותשלים ב-12 בחודש את המשחק החסר מול עירוני רחובות). אשדוד עם מאזן מושלם של 3 ניצחונות, ולכך אפשר להוסיף גם ניצחון מוקדם על מכבי ראשל"צ בגביע ווינר שופטים.

אשדוד מרשימה עד כה, ונראה שהמאמן הלאומי אולג בוטנקו עושה גם שם עבודה נהדרת, כפי שהצליח לחבר את נבחרת ישראל בזמן קצר. בפיקנטריה – שי הרשקוביץ, הפיבוט ששוחרר ממכבי ראשל"צ וחתם בקיץ באשדוד, ירצה ודאי להוכיח משהו מול רסטקו סטויקוביץ', עומר גרא ושניר נציה בצהוב. עוד יוצא מכבי ראשל"צ, שרון שלם, מגיע בכושר מהנבחרת והוא משמעותי עבור אשדוד (כמו הקיצוני בצד השני – טל הרשקוביץ).

שי הרשקוביץ מאשדוד מול מכבי ראשון בגביע ווינר. (צילום מני אלגריסי הפועל אשדוד).

ראשל"צ תחסר את רם טורקניץ (קרע במניסקוס) בשבועות הקרובים. בכלל, יהיה מעניין לראות את ההיררכיה שיבסס סער פרנקל לקראת המפגשים הקרובים מול סן רפאל מצרפת בגביע האיגוד האירופי (ב-17 בחודש בארץ, ומשחק הגומלין ייערך ב-25 בצרפת). באשדוד צפוי להיעדר דור קלדרון שסוחב פציעה. עומרי קושמרו לעומתו צפוי להיות כשיר.

המפגשים בין השתיים בשנים האחרונות צמודים. בעונה שעברה, מכבי ראשל"צ ניצחה בשני מפגשי הליגה (26:28, ו-23:25). בעונה לפני כן, 2016-17, זכינו ל-5 מפגשים ישירים: בליגה הסדירה – מכבי ראשל"צ ניצחה פעמיים, ואז הגיע רבע גמר פליאוף בלתי נשכח. בר מסורי (כיום בראשל"צ) העניק לאשדוד ניצחון חוץ 26:25 דרמטי. מכבי ראשל"צ, עם הגב לקיר ורגע לפני הדחה, ניצחה במשחק השני באשדוד 24:25 עם יכולת טובה של קראצ'יץ' ומרקוטיץ'. במשחק השלישי, מכבי ראשל"צ גברה על אשדוד 25:31 ושייטה בדרך לזכייה באליפות המדינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך