פינוי פסולת בניין- מחיר שכדאי לשלם?

אם אתם משפצים את הבית או בונים בית חדש אתם יודעים שההוצאות הן רבות. לעיתים אנשים שוכחים, לא יודעים או מוותרים על פינוי פסולת בניין או מבצעים את הפינוי בצורה לא חוקית. התשובה לכותרת היא חד משמעית כן! מחיר פינוי פסולת הוא אינו יקר ואם לא תבצעו אותו כראוי הוא יעלה לכם יותר.
משאית פינוי פסולת

למה חשוב לפנות פסולת בניין?

מחיר פינוי הפסולת הוא אינו יקר (תלוי כמובן בגודל הפרויקט) ואם לא תפנו או תפנו את הפסולת לאתר לא חוקי אתם עלולים לשלם קנסות כבדים שיעלו לכם יותר ואתם אפילו עלולים להיכנס למאסר. בנוסף, פסולת בניין אשר מושלכת לאתרים אקראיים, בין אם בתוך העיר או מחוצה לה, מהווה סכנה לבני האדם ולסביבה כולה. בפסולת הבניין ניתן למצוא חומרים רעילים שאם הם מתלקחים הם גורמים לשריפה ומתפזרים באוויר ועלולים להכיל גם חומרים מסרטנים. פסולת הבניין עלולה לזהם את הקרקע, לפגוע בסביבת מחייה של בעלי חיים ואפילו לזהם את מי התהום.

איך מפנים פסולת בניין בצורה נכונה?

ראשית, שכרו את שירותיו של קבלן לפינוי פסולת מקצועי ואמין, בעל תעודות. למה זה חשוב? כי אם הוא עובד בצורה לא חוקית וייתפס, גם הוא וגם אתם תשלמו קנס. לאחר מכן וודאו שיש לו את הכלים והאביזרים המתאימים לפרויקט שלכם. כמובן חשוב לעשות גם השוואת מחירים לפני אתם בוחרים את הקבלן שלכם.

בעזרת מה מפנים את הפסולת?

חברת הקבלן תספק לכם מכולות לפינוי פסולת, שרוולים לפינוי פסולת (במידה ואתם צריכים). תוך כדי או בסיום הפרויקט הקבלן יספק לכם משאיות פינוי מכולות אשפה אשר יעמיסו את הפסולת וייקחו אותה לאתר הפסולת המתאים, להטמנה או למחזור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך