נתפס בהברחת מוצרי קוסמטיקה ללא אישור משרד הבריאות

תושב מזרח ירושלים, יבואן רהיטים נעצר ע"י מכס אשדוד כשניסה להבריח ארצה כמויות מסחריות של מוצרי קוסמטיקה שעל פי משרד הבריאות, העלולים לסכן את בריאות הציבור. הצהיר כי המכולה שנתפסה מכילה רהיטים. ושוחרר בתנאים מגבילים
נמל אשדוד

יבואן רהיטים ממזרח ירושלים חשוד בהברחת מוצרי קוסמטיקה ללא אישורי משרד הבריאות ותוך סיכון בריאות הציבור. החשוד נעצר ע"י מכס אשדוד עקב הצהרתו על יבוא רהיטים, בשעה שהבריח כמויות מסחריות של מוצרי קוסמטיקה מהמזרח הרחוק.

בבקשת המעצר שהוגשה לבית משפט השלום בראשון לציון מופיע, כחלק מחקירה שמתנהלת במחלקת החקירות תל-אביב מכס ומע"מ של רשות המסים, נבדקה מכולה אותה ייבא החשוד, ממזרח ירושלים, ושלגביה הצהיר כי היא מכילה רהיטים. בבדיקת המכולה באתר מכס אשדוד, נתגלו לצד הרהיטים גם כמויות מסחריות של מוצרי קוסמטיקה מוברחים אשר הוסלקו במכולה.

לפי החשד, וכפי שמופיע בבקשת המעצר, מוצרי הקוסמטיקה שהוסלקו במכולה היו ללא אישורים של רשויות החוק בהם אישור משרד הבריאות, וזאת תוך סיכון בריאות הציבור. החשוד, שמייבא רהיטים דרך קבע, (כ-12 מכולות מידי שנה), קשר את עצמו לחשדות שיוחסו לו, במהלך חקירתו.

כבוד השופטת, זהר דיבון סגל שלומית בן יצחק מבית משפט השלום בראשון לציון, קבעה, בין השאר, הפקדת מזומן בסך 10,000 ₪, ערבות עצמית בסך 50,000 ₪ וצו עיכוב יציאה מן הארץ ל-180 ימים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך