הניצחון של ד"ר לסרי והמסר שהוא מעביר

ד"ר יחיאל לסרי ממשיך לקדנציה נוספת אך מקבל "כרטיס צהוב" מהציבור באשדוד, במקרה שהיה מקבל פחות מ-2,000 קולות, העיר הייתה הולכת לסיבוב שני. כעת, הפתרון של לסרי הוא פשוט ומתבקש...
החגיגות החלו: ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ניצח בסיבוב ראשון
יחיאל לסרי חוגג קנדציה שלישית

בשורה התחתונה, ד"ר יחיאל לסרי ממשיך לקדנציה שלישית. מדובר בנתון שאי אפשר להתווכח לגביו, ובכל קנה מידה מדובר בהישג פוליטי שלא רואים כל יום, כשראש עיר זוכה באמון הציבור בפעם השלישית ברציפות. יחד עם זאת, ד"ר לסרי קיבל "כרטיס צהוב" מתושבי העיר, שכן מדובר בניצחון על כרעי התרנגולת, דחוק מאוד, עם הרבה דפיקות לב מואצות שנרשמו במטה לסרי ביום שלישי בלילה.

לסרי קיבל 41.5 אחוזים מכלל המצביעים, ובמקרה שהיה מקבל פחות מ-2,000 קולות, העיר הייתה הולכת לסיבוב שני בין לסרי לסניה כצנלסון, ושם כל האפשרויות היו פתוחות לגמרי. לא מדובר בתוצאה שהיא "תאונה פוליטית", והיא בהחלט משקפת את הלך הרוח של תושבי העיר. חלק אוהבים מאוד את העשייה של ראש העיר ושמו בצד שיקולים אחרים, מאחר ולסרי באמת הגיע ליום הבוחר עם שורה של הישגים בעלי משמעות רבה לעיר. למשל, פתיחת בית החולים אסותא. לסרי הוא איש עשייה, ואיש לא יוכל לקחת זאת ממנו.

יחד עם זאת, מחאת השבת הרחיקה מלסרי הרבה מאוד תושבים שחששו כי הסטטוס קוו הולך להיפגע לטובת הציבור החרדי, וכל ניסיונותיו של לסרי להעביר מסר ברור כי הדבר לא יקרה ויהי מה, לא התקבל בקרב חלק מתושבי העיר שהיו עם אוזניים ערלות.

הפתרון של לסרי הוא פשוט ומתבקש – להרכיב קואליציה רחבה, מקיר לקיר, עם ייצוג הולם וראוי לציבור העולים מחבר העמים מצד אחד, לצד שתי הסיעות הגדולות שמייצגות את הציבור המסורתי-חרדי (ש"ס ואגודת ישראל). סניה כצנלסון, שזכה לקבל 6 מנדטים, הוא פוליטיקאי משופשף ועתיר ניסיון, שיוכל לייצג חלק חשוב בציבור האשדודי במועצת העיר, תוך כדי שהוא שומר על האינטרסים של אותם תושבים. מעבר לכך, סניה התנהל בצורה מכובדת במערכת הבחירות הנוכחית, לא פגע בכבודם של תושבי העיר המסורתיים-חרדים, ואמר דברים בזהירות ובאחריות. זהו מנהיג פוליטי, בשונה מאלי לחמני והלן גלבר שהפיצו דברי רוע ושטנה בלי הפסקה.

אני קורא לד"ר לסרי ולממלא מקומו עו"ד גבי כנפו, לפעול לצירופו של סניה לקואליציה העתידית, עם סמכויות נרחבות. זה יעשה רק טוב לעיר שלנו, ויוביל להורדת הלהבות בין שני חלקים משמעותיים וחשובים בעיר שלנו.

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך