מדריך לאירועי תרבות ופנאי לחודש הקרוב

מדריך האירועים לחודש נובמבר עם כל הפרטים על ההצגות וההופעות לשבוע הקרוב
מדריך לאירועי תרבות ופנאי לחודש הקרוב
צילום: יח"צ

יום ראשון, 4.11

בשעה: 17:30, 'עוץ לי גוץ לי' בביצוע שחקני תאטרון הילדים בים בם בום – טוחן עני המשתוקק להשיא את בתו למלך, מספר לו שהיא מסוגלת להפוך קש לזהב. כיוון שקופת הממלכה ריקה, קופץ המלך על המציאה. המלך כולא את בת הטוחן בחדר ומבקש ממנה להפוך קש לחוטי זהב. בת הטוחן ידעה שאין באפשרותה לעשות זאת ובכתה, עד שפתאום הופיע גמדון קטן והבטיח לעזור בתמורה למשהו. ההצגה מיועדת לגילאי 3-9 שנים ותערך במרכז הקהילתי 'אחווה', האצ"ל 7, אשדוד. עלות כרטיס: 15 ש"ח בלבד, כחלק ממיזם הפנאי 'התושב במרכז הקהילתי', למידע והזמנות:08-8679687.

יום שלישי, 6.11.18

בשעה: 17:30, 'פרח לב הזהב' בביצוע תאטרון הילדים 'בים בם בום': ההצגה מתארת את סיפורו של ילד שאמו חולה. רופא זקן מסביר לילד כי הדרך להציל את אמו היא ע"י מציאת פרח אדום ולו לב זהב אשר נמצא בהרים הרחוקים, ולאחר שאמו תריח אותו היא תבריא. ההצגה מיועדת לגילאי 3-8 שנים, ותערך במרכז הקהילתי 'תקוותנו', ברח' המעפילים 21, אשדוד. עלות כרטיס: 15 ש"ח בלבד, כחלק מיזם הפנאי 'התושב במרכז הקהילתי'. למידע והזמנות:08-8523187.

צילום: יח"צ

בשעה: 17:30,'כיפה אדומה' בביצוע תאטרון 'צחוקל'ה': ההצגה מספרת על כיפה אדומה שרצתה להביא סלסילת מצרכים ותרופות לסבתא החולה אשר גרה בקצה היער. בדרך היא נתקלת בדמויות אשר בכל מיני תחבולות לא כנות ולא ישירות ניסו להשיג ממנה את מבוקשם, אך כמובן למזלה ללא הצלחה. ההצגה מיועדת לגילאי: 3-8 שנים, עלות כרטיס: 15 ₪ בלבד כחלק ממיזם הפנאי 'התושב במרכז הקהילתי'. ההצגה תערך במרכז הקהילתי ע"ש 'גולדי', רח' השייטים 16, אשדוד. למידע והזמנות:08-8552721.

בשעה 19:00, "מכיכר השבת להר הרצל": יהודה משי יו"ר זק"א יספר במפגש מיוחד, על עצמו, המקום ממנו בא, ועל הדרך האישית שעשה מאז ועד היום. יהודה יתאר את המאורעות אותם חווה וידבר על הקמתו של הארגון זק"א. בנוסף, משי ידבר על המתנדבים וההתמודדות המנטלית עם המשימה המורכבת, על מרקם החברה הישראלית והשינויים שהיא עוברת, ויתרה מזאת גם על נתינה, וחסד. במפגש על אף הנושאים הקשים, יפנו מעט מקום גם להומור שחור ולאופטימיות. ייערך במרכז הקהילתי 'חרצית', ברח' שד' הפרחים 18, אשדוד. עלות כרטיס: 20 ש"ח בלבד כחלק ממיזם הפנאי 'התושב במרכז הקהילתי'. למידע והזמנות:08-8542830

צילום: יח"צ

יום רביעי,7.11.18

בשעה 17:30, 'שלמה המלך והדבורה' בביצוע תאטרון 'הדמיון': שלמה המלך מחכה ומצפה למלכת שבא שתגיע לארמונו ותחוד לו חידה. בזמן המנוחה לקראת בואה של המלכה, מגיעה דבורה חצופה ועוקצת את אפו של המלך. כיצד יתמודד שלמה עם אף אדום ונפוח אל מול המלכה? בואו לגלות! הצגה מצחיקה, מרתקת, המשלבת קטעי תנועה שירים וריקוד. ההצגה מיועדת לגילאי: 3-9 שנים, עלות ההצגה: 15 ₪ בלבד, כחלק ממיזם הפנאי 'התושב במרכז הקהילתי'. תערך במרכז הקהילתי 'דיונה', רח' שד' קק"ל 90, אשדוד. למידע והזמנות :08-8648585.

בשעה 17:30, 'מנגינת פלאים' בביצוע תאטרון 'אגדה': בבית קטן שביער גרה לה משפחה. אבא, אמא וצליל הקטנה. הפיה הטובה ביחד עם צליל וחבריה נרתמים להפרחת היער ושמירה על ניקיונו לאחר שלכלוכון היער, השובבון ביקר בו ולכלכך אותו. הצגת ילדים עם מסרים חינוכיים וערכיים של שמירה על איכות הסביבה, הפרחת היער ודאגה לחיות היער. ההצגה מיועדת לגילאי: 3-9 שנים. עלות כרטיס: 15 ₪ בלבד, כחלק ממיזם הפנאי 'התושב במרכז הקהילתי'. ההצגה תערך במרכז הקהילתי 'עם שלום', רח' הרי גולן 6, אשדוד. למידע והזמנות :08-8687400

בשעה: 20:30, ערב פיוט ושירה – לציבור שוחרי הפיוט והמוזיקה האנדלוסית, ערב בלתי נשכח מבית אבא מאת הפייטן והחזן יעקב אבוחצירא. ייערך במרכז הקהילתי 'תקוותנו', ברח' המעפילים 21, אשדוד. למידע והזמנות: 08-8523187.

בשעה 20:30, 'יוניסון בהופעה' – הרכב רוק ישראלי במופע בכורה לרגל יציאת האלבום הראשון עם השפעות מוזיקליות מאגדות רוק גדולות כמו נירוונה, אואזיס והדורס, ועד מלך הזמר המזרחי זוהר ארגוב. יוניסון מצליחה לייצר צליל ייחודי המכוון להגיע ולגעת בלבבות רבים ככל שניתן והיכול לקחת מאזינים למקומות מרגשים וחדשים בנפשם. ההופעה תערך באולם המופעים 'מונארט' – מרכז תרבות, רח' דרך ארץ 8, אשדוד. למידע והזמנות:08-8545130

יום חמישי 8.11.18

בשעה 21:00, 'אסף אמדורסקי בהופעה' – הרוקסטאר הנצחי ואחד היוצרים האיכותיים במוזיקה הישראלית, לא מפסיק לחדש וחוזר למופעי הישיבה, עם חיבור ישיר ונטול פילטרים אל לב היצירה. מופע של מסע בזמן לאורך שני עשורים של עשייה ושירים אהובים שמלווים אותה: החדר האינטימי שלי, יקירתי, השמיים הכחולים, 15 דק', בראשית, רכבת לצפון ועוד . במהלך שנות הקריירה שלו, אמדורסקי הלחין והקליט מוזיקה לסרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה. לאחרונה הוא הוציא אלבום חדש, עם ישראל גוריון 'שרים הדודאים'. לאחר הצלחת האלבום הראשון (שמכר למעלה מ-25,000 עותקים), ממשיכים ישראל ואסף את המורשת בהפקה מוקפדת המשמרת את רוח היצירה המקורית. את המופע והאלבום החדש ניהל והפיק מוזיקלית אמדורסקי בעצמו במסגרת הסדרה צאן ברזל. מטרתה של הסדרה היא לשמר את נכסי המוסיקה העברית ולהביאה אל הדורות הבאים. המופע באשדוד מאפיין מסע אינטימי בזמן דרך הלהיטים הגדולים, מאפשר חיבור אל לב היצירה והשירים היפיפיים המלווים אותה לאורך שני עשורים. עלות כרטיסים דרך אפליקציה אשדודית: 60 ₪, עלות מכירה מוקדמת: 70 ₪, עלות כרטיסים ביום האירוע: 80 ₪. לפרטים ולרכישה: 08-9221883.

צילום: גיא פריבס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך