תחזית אסטרולוגית שבועית של עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 02/11/18 ועד 08/11/18
תמונת מזלות

טלה

שבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב לקדם נושא או עשייה בעיקר בתחום התעסוקה. באופן כללי, ממתין לכם שבוע פעלתני ותוסס ורבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים עד מעל הראש. חשיבה אסרטיבית ונחושה תסייע בידכם לקדם את ענייניכם השונים בצורה היעילה ביותר. בעבודה: מהלכים שהתבצעו בחודשים האחרונים מובילים לפריצת דרך חדשה המאפשרת לכם להביא לשיפור כזה או אחר בתנאי עבודתכם. תהליך זה יזמן לכם את היכולת לקדם את עצמכם ולרוות קצת נחת. זוגיות: זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. דמות דומיננטית מעברכם שבה להעסיק את מחשבותיכם… זוהי תקופה טובה ללימודים בכלל ולהתמקדות בנושאים רוחניים בפרט. כמו כן שבוע חיובי לגשת למבחני נהיגה ותיאוריה. בבית: עיסוקים הקשורים בתיקון, החלפה או מכירה של כלי תחבורה עולים על הפרק. הקלפים ממליצים לכם לבדוק היטב את כל הנתונים לפני שאתם מגיעים לכלל החלטה כזו או אחרת.

שור:

אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מפיחים בכם תקווה והתלהבות מחודשת ובתוך לבכם נובטת אט אט תחושת אחריות מלווה באמונה שיש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם. הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה עולה על הפרק, הקלפים מבטיחים שבמידה ותנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם הן בתחום הקריירה והעשייה והן בתחום האישי והזוגי. לאלו מכם השוקלים להתחיל וללמוד, זוהי תקופה טובה לקבלת החלטה חיובית בנושא אשר תוביל להצלחה. בעבודה: אתם יצירתיים ופעילים וזה מוסיף לשמכם הטוב. תגמול והערכה מצד הממונים לא יאחרו לבוא. לאלו שמחפשים עבודה: נכונות לעבוד מחוץ למקום מגוריכם, תזמן בעבורכם הזדמנויות חיוביות. כספים: יש לכם דחף לבזבז אך הדבר אינו רצוי כלל וכלל. בתחום זה יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת הגיוני. הקלפים מצביעים על כך שכל שקל שתחסכו היום יניב תוצאות חיוביות בעתיד. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות במקומות בלתי צפויים. היו ערניים ונצלו בתבונה את האינטואיציה בה התברכתם שבעזרתה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם. זוגיות: בן זוגכם חש מחסור. ייתכן ולאחרונה אינכם מעניקים מעצמכם כבעבר, שאלו את עצמכם למה? הבנת הגורמים תאפשר לכם לתקן ושיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יקל עליכם את התהליך.

תאומים:

המוטיב המרכזי השבוע אצל רבים מבני מזל תאומים יעמוד בסימן היכולת לכבוש ולמשול ביצרים ובדחפים ששולטים בהתנהגותכם. יחד עם זאת, אל לכם להתגמד ולהמעיט בערככם בעבור חנופה זולה.. בבית: כעסים והתפרצויות רגשיות שנוצרו מהלחצים איתם אתם מתמודדים כעת גורמים למתח באוויר. אלו מביניכם שישכילו להבין את עוצמת הרכות וילמדו לשלוט ולנתב את האש שבוערת בלבם, יוכלו למנוע מעצמם את הצורך להתמודד מול תחושות לא נעימות. בעבודה: האווירה קצת מתוחה ויש לכם חשק עז להעמיד אדם כזה או אחר על מקומו. הצורך להעמיד דברים על דיוקם מוצדק ולדרך בה תבחרו לעשות זאת יש משמעות חשובה בעבורכם. סבלנות, איפוק ואורך רוח יסיעו בידכם לעבור את המשימה בהצלחה. לדורשי העבודה: זהו שבוע בעל פוטנציאל לחזור למעגל העשייה. כדי לעשות זאת יהיה עליכם להיות יותר דומיננטיים ונחרצים בהתנהגותכם. זוגיות: מאזן בוחן של זוגיותכם מעלה כי אינכם מצליחים להתחבר אל האש והלהט שאפיינו אתכם בעבר. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אתם בוחרים שלא להעלות לשיחה נושא או עניין שמפריע לכם. עליכם להבין שהדחקת הנושא גורמת לכעסים ולתחושת מירמור שמובילה לריחוק ולאווירה צוננת. חז"ל מלמדים אותנו שכל אהבה שאין עמה תוכחה אינה אהבה – אהבה אשר אינה כוללת תיקון וצמיחה, אינה אהבה אמיתית. עליכם ליצור דיאלוג חיובי שיש בכוחו להקל על נפשכם.

סרטן:

פעולות כלכליות ועסקיות מקבלות אנרגיה חיובית עבודה חדשה או. הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבות בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל שור – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו"- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר, בעזרת השם בשורות טובות יגיעו.כמו כן, זהו זמן טוב לימודים והכשרה מקצועית. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. קושי להיכנס להריון נובע מלחץ פסיכולוגי. רוגע ואמונה יעזרו ב"ה לזרע להשריש ולהיקלט בצורה יעילה יותר. (עשיית הילינג קבלי והעזרות בטיפול באנרגיות יכול בהחלט לסייע להצלחת התהליך.) לרווקים: הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה.

אריה:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת שבני מזל אריה צריכים להתחבר לאומץ לב, לאמונה ולנחישות, זאת על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם האתגרים והמבחנים הנקרים בשבוע זה בדרככם. רק התנהגות אסרטיבית, מלווה באמונה בעצמכם ובבורא עולם תעניק לכם את הכוחות הדרושים לביצוע המשימה. בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים ואין לכם חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות שלכם עשויה לעלות ביוקר. הזנחת הדברים תגרום להחמרת המצב ואף לפגיעה כספית. בעבודה: השבוע יהיה עליכם להיאבק על דעותיכם ולצאת חוצץ נגד תדמית כזו או אחרת שדבקה בכם. קידום או שינוי לו אתם מצפים מתעכב מלהגיע ואתם חוששים שהבטחות שקיבלתם לא יתממשו. הקלפים מייעצים לכם לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתחיל ולהשמיע את קולכם. גישה אסרטיבית ונבונה תוביל להצלחה. זוגיות: שכלתנות יתר גורמת לזוגיות שלכם להתקיים אבל לא לחיות כלומר: יש בן זוג ואולי אפילו ילד או שניים, יש אהבה אבל אין תשוקה, יש הבנה אבל אין להט, יש מין אבל אין מגע, יש ביחד אבל רומנטיקה ואין יחדיו. אם המצב הזה מוכר לכם, סימן שהגיעה העת להעניק לזוגיות שלכם את טיפול ה 10,000 הדרוש. לרווקים שבניכם: קשר שהחל לא מזמן ונראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו.

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. לאחר תקופה של מתח, לחצים וחוסר שקט, מגיע שבוע נעים יותר, רך יותר ורבים מכם יחושו הקלה שתאפשר להם לחדש כוחות. הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה הזנחתם תחומים נוספים שקיימים בחייכם. בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם, לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה. זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור למין, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. טיול או חופשה עולים על הפרק. טיפ לשבוע טוב יותר: החיים קצרים. אין זמן ליפול לכל בור ורק אז לבנות סביבו גדר… לכן התחילו עכשיו בכתיבת רשימה של חולשות שעליכם לתקן (חיפוש בורות עתידיים) – כגון: הוצאות גדולות יותר מהכנסות, הזנחה של האישה והילדים, עצלנות וכדומה. תהליך זה נקרא להקדים תרופה למכה.

מאזניים:

השבוע יש להישמע לקול ההיגיון ולהימנע מקבלת החלטות שבבסיסן שעונות על מניעים רגשיים. הצורך לקדם החלטות ולהניע תהליכים שעד עתה זחלו בעצלתיים, מחייב אתכם לשנות גישה ובשבוע הקרוב, יהיה עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית ונחושה. עד לאחרונה, נטייתכם הייתה לזרום, לעגל פינות ולהימנע מפעולה נחושה והחלטית אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם, להימנע מהיסוסים ולפעול במרץ ובלי וויתורים הדבר ישתלם לכם. בעבודה: יש לכם עומס רב. הרשו לעצמכם לבקש עזרה, רק כך תוכלו להשתחרר ולהקל על עצמכם. לימודים או הכשרה במסגרת העבודה, יכולים לפתוח בפניכם אופציות חדשות וטובות. בבית: אינכם מורגשים מספיק. יתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים (זוגיות,כסף, בריאות וכו') ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר. לימודים והעשרה, עולים על הפרק ולמרות הקשיים, כדאי מאוד לעשות זאת. זוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפכחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יביא לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן לפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת. התחלתם מערכת יחסים חדשה: חשוב שתקפידו על שליטה וניתוב נכון של האגו. מאבקי אגו שלא יטופלו בצורה נכונה יחבלו בקשר. סיימתם מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים. חשוב שתדעו, שלמרות הכאב בחרתם נכון. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק.

עקרב:

הצורך לרפא את עצמכם מחלחל לתודעתכם כבר זמן רב. הקלף השבועי שלכם – הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה ביכולותיכם והתגברות על כעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית. רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל עקרב יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. בכול מקרה, זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. האתגר השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד. ועל זה אמרו חזל"נו "שלא על הלחם לבדו יחיה האדם". ומכוון שכך באחריותכם למצוא דרכים שבהם אתם יכולים לעלות על נתיב של למידה והתפתחות רוחנית ואישית.

קשת:

נושא או עשייה שקרוב ללבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת. בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם – נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, ספורט, סדנאות והעשרה. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש. זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה. התיקון השבועי: להתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!!

גדי:

התפקחות וראית המציאות כפי שהיא באמת. שבוע קצת אמוציונאלי וסהרורי ניצב בפתח ורמת האנרגיה שלכם אינה נמצאת במיטבה. במילים אחרות ניתן לומר נפשכם קצת נסערת ויש אכזבה או מועקה על לבכם.. הסיבה לכך היא שבאופן כזה או אחר אתם מרמים ו/או משלים את עצמכם, לעיתים עד כדי עיוות המציאות והטמנת הראש בחול, דבר זה מוביל לחוסר איזון רגשי ופיזי. הקלפים מראים שאתם נמצאים במקום שאתם לא רוצים להיות בו או עושים משהו שלא כל כך בא לכם לעשות. אין זה משנה אם מדובר בעבודה או בזוגיות, חשוב שתדעו שההסכמה שלכם להישאר במקום שאתם לא רוצים להיות בו, היא שלכם בלבד. בעבודה: הקלפים מצביעים על כך שיש מישהו שנוהג כלפיכם בדו פרצופיות ועליכם להקפיד להיות זהירים במעשיכם ובלשונכם. לאלו מכם שבוחנים עסקה, קנייה או השקעה בפרויקט שנראים מבטיחים ומשתלמים, כדאי מאוד לבדוק שוב. בדיקה מעמיקה יכולה לגלות לכם שלא כל הנוצץ זהב… זוגיות: אם שניכם בני מזל גדי זה דווקא יכול להסתדר לכם היות והשבוע לשניכם לא בא ואין חשק, כך שאתם מתקזזים. אך אם לא כך הדבר, יהיה עליכם להקפיד ולשלוט במצבי הרוח שלכם. בריאות: הפסיכולוגיה משפיעה על הביולוגיה. וגופכם מושפע לרע ממצבכם הנפשי. קלף הירח מלמד שרבים מכם זקוקים לאוזן קשבת ולשיחה משמעותית ומפרה עם אדם חכם או מישהו שיכול לאתגר אתכם מבחינה מנטאלית ושכלית. קריאת מזמור ו' בספר תהלים כוחו יפה לשבוע זה והחלט יש באפשרותו לשפר את מצבכם הרגשי.

דלי:

הקלף השבועי שלכם מלמד שרבים מכם שוב תרים ומחפשים אחר משמעות כזו או אחרת שתכניס לחייהם גוונים חדשים, משמעות ועניין. שאלות שלא מצאת עליהם מענה כמו: לאן זורמים חיי?, איפה החצי השני שלי? או לחילופין, מה למען השם אני עושה פה? מחיבות מציאת תשובה שתניח את דעתכם התחושה הזו שיגעתם ולא מצאתם, התחושה שאין מענה מתסכלת וגוזלת מכם אנרגיה רבה ויוצרת ומציפה אתכם בתחושת כבדות וזקנה. חשוב שתדעו שלמרות שאתם מנסים לשדר לסביבה עסקים כגריל, ניתן לראות על פניכם שמשהו יושב לכם על הלב ושהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם שלושה דברים שיכולים להוביל להקלה. האחד: להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. שלמה המלך החכם באדם אמר: "דאגה בלב איש, ישיחנה" (ידבר עליה), ושיחה שכזו שתתנהל עם חבר קרוב או יועץ מומחה, יכולה ליצור בעבורכם את השינוי המבוקש. ההמלצה השנייה: הירשמו לסדנאות, חוגים והרצאות שקשורות בנושאים של התפתחות אישית, אושר וצמיחה רוחנית. תהליך זה יסיע לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד. ההמלצה השלישית: למדו להעריך את מה שיש לכם. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. כמו כן, דאגה לשלמו או למצב בריאותו של בן משפחה או חבר קרוב, מכבידה על נשמתכם. לאלו מכם שהחלו במסע כזה או אחר כגון לימודים, עשייה חדשה, עבודה או עסק חדש. גם אם קשה, אין זה הזמן להרים ידיים! המשיכו באמונה ומתוך ידיעה שהקשיים מולם אתם ניצבים הם חלק מתהליך הצמיחה שלכם ואתם מסוגלים ובעזרת השם תעשו ותצליחו. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות לא יזיק. כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. פרידה או קשר שנגמר, יוצרים תחושת בדידות. גם אם לבכם כואב היה זה מהלך נחוץ. הרימו ראשכם. קריאת מזמור א' בספר תהלים יש בכוחו לשפר את הרגשתכם.

דגים:

השבוע אתם שוקלים את צעדיכם העתידיים. מומלץ להיעזר בחוכמתם של אחרים ולהיעזר בגיבוש הדעה גם בגורמים חיצוניים כמו למשל יועץ, רב או מדריך. תקופה של שינויים עומדת בפתח. מעבר ממקום למקום, שינויים בעבודה/מגורים או שינוי דעה או גישה אמור, ליצור בעבורכם שינוי מבורך. קלף שני המטות מלמד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג? וכאשר יש לנו מטרה ואנחנו יודעים לאן אנו רוצים להגיע, אנחנו כבר לא מסתמכים על מזל ומקרה, אנו לוקחים אחריות על המתרחש ומובילים את העניינים לקראת המטרה. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, עכשיו יותר מתמיד, עליכם להסתכל על החיים מזווית קצת אחרת. במילים יותר פשוטות ניתן לומר שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה, מסיים את תפקידו בעבורכם ועליכם לנוע קדימה. הן במישור הגשמי/חומרי כשינוי פיזי של העתקת מגורים, החלפת תפקיד או מקום עבודה, והן כשינוי רוחני, שבא לידי ביטוי בצמיחה והתפתחות אישית כמו הרשמה ללימודים. בעבודה: התלבטות וחוסר יכולת להחליט על דרך וקו פעולה גורמת לכם לתחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כל שהיא לשיפור מעמדכם. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט ! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. נושאים שקשורים בעשייה או יזמות מעבר לים, בחו"ל עולים על הפרק זוגיות: לרווקים – הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. לזוגות: זוגיות סדוקה גורמת למערכת היחסים שלכם לגמגם ורבים מכם אינם חשים בנוח בזוגיות שבניתם לעצמכם. חשוב שתדעו, שיש מה לעשות! ואסור לכם להסכים ולחיות באווירה שכזו. פעולה נחושה שבאה באמת מהלב עשויה לשפר את המצב והשבוע יש לכם הזדמנות לעשות זאת ולברר איפה אתם באמת עומדים. טיול או חופשה נשקלים וגם חו"ל נלקח בחשבון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך