המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לבחירות

במסגרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת יתפרסו כ-3,000 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים לצד מאות מאבטחים אזרחיים, ביותר מ-1,500 קלפיות הפרוסות בכמעט 600 מקומות בכל המרחב הדרומי. שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יפרסו ברחבי הדרום בכדי לדאוג להסדרת התנועה בכבישים.
המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לבחירות
ישמרו על הסדר. (צילום: דוברות משטרת ישראל)

היערכות המחוז הדרומי במשטרת ישראל לקראת יום הבחירות לרשויות המקומיות ולמועצות האזוריות.

יום הבחירות לרשויות המקומיות ולמועצות האזוריות יתקיים ביום שלישי. המחוז הדרומי ב בכדי לאפשר לכלל בעלי זכות בחירה להגיע בביטחה לממש את זכותם האזרחית במאות קלפיות הפזורות בריכוזים ברחבי הדרום.

במסגרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת יתפרסו כ-3,000 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים לצד מאות מאבטחים אזרחיים, ביותר מ-1,500 קלפיות הפרוסות בכמעט 600 ריכוזים בכל רחבי הדרום, על מנת לשמור על הסדר והביטחון ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק.

יתנו מענה ביום הבחירות (צילום: דוברות משטרת ישראל)

ההיערכות המשטרתית הושלמה בתום עבודה מטה ארוכה וסדורה של אגף השיטור והמבצעים במחוז הדרומי ובכפוף לאחריות הלאומית של המפקחת הארצית על הבחירות במשרד הפנים.

משטרת ישראל מדגישה כי לא תאפשר הפרת סדר או עבירות על חוק הבחירות, ותפעל לאכיפה ולנקיטת צעדים כנגד כל ניסיון לביצוע של עבירות מסוגים אלה, כל זאת בכדי לאפשר ליום הבחירות לעבור בצורה שקטה ותקינה. כוחות גדולים של משטרת ישראל, גלויים וסמויים, יפעלו בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי לאתר ולפעול כנגד כל פעילות בלתי חוקית, שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובהליך קיומן התקין.

לצד ההיערכות המבצעית סביב ריכוזי הקלפיות, נערכת במחוז הדרומי של המשטרה בכדי לתת מענה לאלפי המטיילים שצפויים לפקוד את אתרי הבילוי, הפארקים, חופי הרחצה והכבישים ביום השבתון. שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יפרסו ברחבי הדרום בכדי לדאוג להסדרת התנועה בכבישים ולהזרמתה, ולתת שירותי משטרה מיטביים לאזרח.משטרת ישראל קוראת לציבור לנהוג באחריות ולהישמע להוראות השוטרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך