הודעה שקרית על כך שההקלטות של הלן גלבר ערוכות מופצת ברשת

שקר גס מופץ בשעה האחרונה ע"י המטה של הלן גלבר, לפיו ההקלטות החריפות שסיבכו אותה ערוכות, ובית המשפט הורה להודיע זאת, מבדיקה שערכנו, הדבר אינו נכון לחלוטין, והגורמים המעורבים מסרו "במטה גלבר ככל הנראה לחוצים מההפסד הצורם שיתקבל מחר בקלפיות, לאחר השקרים שהופצו על ידה"
פרשת הלן גלבר: "תוכן התמלול זהה למה שנאמר בהקלטה"
ההקלטות בפרשת הלן גלבר קיבלו אישור רשמי מגוף חיצוני כי הן אותנטיות וחוקיות

תומכיה של הלן גלבר מפיצים בשעה האחרונה, הודעה כוזבת ברשתות החברתיות ובהודעות SMS שנשלחות לפלאפונים הניידים שלכם, על כך שההקלטות האותנטיות של הלן גלבר הן ערכות ומזוייפות, וזאת בהוראת בית המשפט.

אנו כאן כדי לעדכן אתכם שזהו כמובן שקר גס, ועל פי בדיקה מקיפה ומדוייקת שערכנו, מעולם בית המשפט לא הוציא הנחיה כזו, והגורמים המעורבים שהגישו תלונה במשטרה נגד הלן גלבר טוענים "ההקלטות הן מקוריות ואמיתיות, ומעולם לא זוייפו".

אותם גורמים מסרו לנו כי "זהו שקר גס ועלוב, ספין תקשורתי זול שהציבור לא קונה אותו, הלן גלבר אמרה את הדברים שגובלים בפלילים מילה במילה כמו שכל תושב אשדוד שמע אותם, לכן אל תאמינו לספין של גלבר והמטה שלה שנמצאים בלחץ, כי את אמון הציבור הם כבר הפסידו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך